انهدام 4 باند سازمان یافته که از خارج کشور هدایت می شدند / رئیس پلیس تهران خبر داد
حجم ویدیو: 47.38M | مدت زمان ویدیو: 00:06:29

محموله 437 کیلویی شیشه که از مرزهای شرقی کشور به سمت پایتخت در حال حرکت بود توقیف شد.

به گزارش حوادث رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ گفت:«در ادامه سلسله عملیات ارتقا امنیت اجتماعی، نخستین طرح ظفر در سال 1400 با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ،ماموران پلیس پیشگیری و دیگر پلیس های تخصصی از دو روز قبل در تهران اجرا در آمد.»

وی افزود:«در این عملیات یک تن و 226 کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار باند بزرگ متلاشی و منهدم شدند.»

سردار حسین رحیمی ادامه داد:«در طرح ظفر 35 قاچاقچی عمده فروش دستگیر ،38 خودرو و موتور کشف و 38 نفر از اراذل و اوباش که در زمینه خرید و فوش مواد مخدر،سرقت،زورگیری،مزاحمت برای نوامیس نقش داشتند دستگیرشدند.»

سردار رحیمی اظهار داشت تعداد زیادی ازمناطق آلوده از جمله شوش و اتابک و فرحزاد،هرندی پاکسازی شده اند و سه باب خانه که در زمینه فروش موواد مخدر فعالیت داشتند پلمب شد.

سردار رحیمی در خصوص کشفیات مواد مخدر در این طرح عنوان داشت:ارزش مواد مخدر کشف شده،20 میلیارد تومان است.

انهدام باند فروش مواد مخدر در فضای مجازی

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران گفت در طرح ظفر با توجه به اینکه قاچاقچیان در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می کنند ماموران با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی یک باند را که در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می کردند منهدم و متلاشی کرده و 12 کیلوگرم مواد مخدر گل از آنها کشف شد.

کشف بزرگترین محموله شیشه در پایتخت

سردار رحیمی در خصوص کشف بزرگترین محموله افیونی گفت:یک باند در خارج از مرزهای کشور هدایت می شدند که قصد داشتند محموله 437 کیلویی شیشه را از مرزهای شرقی وارد کشور کرده و به تهران انتقال دهند.

 این محموله شیشه در نزدیکی تهران کشف و تعدادی از اعضای باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: یک باند مواد مخدر که قصد انتقال ۵۷۰ کیلوگرم تریاک و ۵۷ کیلوگرم مواد مخدر گل را به تهران داشتند منهدم و پنج نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با اشاره به لغو طرح ترافیک گفت: این موضوع پیشنهاد پلیس بود و پلیس آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی است.

سردار رحیمی درباره ترددهای خودروها در شب‌های قدر گفت: محدودیت‌های شبانه تردد در شب‌های قدر لغو خواهد شد و پلیس تمهیدات لازم را اندیشیده است.

وی با بیان اینکه پلیس خود را آماده برقراری امنیت انتخابات می‌کند، گفت: در تهران انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میان‌دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

سردار رحیمی درباره تجمع چند روز اخیر مالباختگان گفت: انتظار پلیس این است که افراد برای تجمعات مجوز‌های لازم را داشته باشند و مالباختگان بدانند پلیس کنار آن‌هاست و شکل برخورد ما مدارا کردن و برخورد مهربانانه با آن‌هاست.

وی درباره واکسیناسیون ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: طی صحبت‌های روز گذشته مقرر شد از طریق ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع سهمیه‌ای واگذار شود.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: واکسیناسیون در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پایین‌ترین رده آغاز خواهد شد؛ کسانی که با مجرمین و متهمین بیشتر درگیر هستند در اولویت هستند..آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟