پاتک پلیس به 5 پاتوق مجرمان تهرانی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب 2 سفره خانه سنتی در مرکز و غرب تهران خبر داد و گفت: با دستور مقام قضائی متصدیان این سفره خانه ها بازداشت و به دادسرا معرفی شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ‌ "نادر مرادی" در توضیح این خبر، بیان داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، روز گذشته تیم هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با به کارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری ها، سوم اردیبهشت ماه از تعدادی سفره خانه های سنتی و قهوه خانه های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت.

پاتوق مجرمان تهرانی تعطیل شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران پنج واحد سفره خانه در حوالی خیابان های "پاسداران" و "ستارخان"، "خانی اباد" و "کن تهران" مشکوک شدند و در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدیان هر پنج سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده اند که با اخذ دستور قضائی هر پنج واحد صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی و غیر اخلاقی پلمب شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه5 متصدی این سفره خانه ها برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع و آغاز موج چهارم ویروس منحوس کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟