کیفرخواست قاتل 2 پلیس شهید در ایلام صادر شد + عکس

به گزارش رکنا، «محمد سهراب زاده» در ایلام، اظهار کرد: در اسفند ماه سال گذشته سروان «سیدروح الله باسره» و سرباز وظیفه «مهدی دیرکوند» که در حال انجام وظیفه بودند توسط افراد ناشناس به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: باتوجه به حساسیت موضوع بلافاصله دستور قضایی لازم صادر و کمتر از چهار روز یک نفر متهم توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادستانی قرار گرفت.

دادستان دره شهر با اشاره به اینکه متهم در خردادماه سال گذشته در کوهدشت نیز مرتکب قتل شده بود، گفت: علاوه بر رسیدگی به پرونده قبلی، پرونده شهادت مامورین نیروی انتظامی در کمتر از 45روز بررسی و منجر به صدور کیفر خواست شد.

سهراب زاده گفت: با تکمیل تحقیقات اتهامات مندرج در کیفر خواست صادر و جهت رسیدگی پرونده به دادگاه کیفری یک مرکز استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این دادستانی در برخورد با هر فردی که موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم شود، هیچ مسامحه ای صورت نخواهد داشت.

سهراب زاده گفت: امنیت در جامعه، خط قرمز دستگاه قضایی است و اگر افرادی بخواهند با اعمال و رفتار خود، اقدام به قدرت نمایی، سلب آسایش عمومی، استفاده از سلاح سرد و گرم، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و... نمایند، بدون شک برخورد سخت، بدون اغماض و قاطع دستگاه قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

لازم به ذکر است اسفندماه سال گذشته بود که دو مامور مأموران نیروی انتظامی مستقر در پل گاومیشان که در حال انجام وظیفه بودند توسط یک قاتل فراری به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 روند رسیدگی به قتل سه نفر در 45 روز نشان از جدیت دستگاه قضا و دادستان شهرستان دره شهر در برخورد با متخلفان دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟