اعتراف سارق لوازم داخل خودرو در پلیس آگاهی تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: با دریافت پرونده ای مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو، شاکی پس از حضور درپایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت، یازدهم دی ماه سارق یا سارقان زاپاس و باتری خودروی پرایدم را در خیابان کوشا سرقت کرده اند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد سارق با یک دستگاه خودرو پژو پارس در محل سرقت حاضر شده است، عنوان کرد: با استعلام شماره پلاک خودروی سارق، مالک خودرو که یک خانم بود شناسایی و به دست آمد، برادر مالک، از سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو می باشد.

دستگیری سارق وسایل خودرو در مخفیگاهش

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارق حرفه ای در خیابان "شریعتی" شناسایی و کارآگاهان پس از هماهنگی های قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان تعدادی اموال مسروقه و دستگاه پرچ پلاک،گاز اشک آور و ... کشف و به همراه متهم اموال مکشوفه به پایگاه سوم این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ دستخال افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به 300 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف و اظهار داشت اموال سرقتی را به دو نفر بنام های امید و کریم می فروختم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در ادامه بررسی های پلیسی، هر دو مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر شدند، در پایان گفت: در بازرسی از مخفگیاه مالخران 5 حلقه لاستیک زاپاس پراید و یک دستگاه پخش خودرو و یک سری لوازم آرایشی کشف و هر سه متهم با قرار صادره برای شناسایی مال باختگان و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این یگان قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 679694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟