قتل دختر 13 ساله جیرفتی وقتی در خانه تنها بود

 قاتل دختر بچه جیرفتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری قاتل دختربچه ۱۳ ساله ای به نام مبینا در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه روز ۲۸ فروردین ماه سال جاری در روستای سعیدآباد ایلخانی جیرفت رخ داده است.

حسین سلامی روز یکشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها با اشاره به اینکه قتل این دختربچه ۱۳ ساله در منزل شخصی آنها و در غیاب والدین وی رخ داده است، افزود: بنا به گفته شاهدان محلی پدر مقتول در محل کار و مادر وی نیز برای انجام امور ثبت نام این دانش آموز در مدرسه تیزهوشان در بیرون از خانه به سر می برده اند.

مبینا دختر جیرفتی در خانه به قتل رسید

وی اظهار داشت: مادر این دختر بچه پس از بازگشت به منزل با جسد بی جان فرزند خود روبرو شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفته است.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: پس از حضور اورژانس و به دلیل مشکوک بودن این مرگ، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رومرز و پلیس آگاهی نیز با حضور در محل و بررسی شواهد موجود، شناسایی عامل این قتل را در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق به شناسایی و دستگیری وی شدند.

سلامی با اشاره به این مطلب که قاتل در مراجع قضایی به قتل این دختربچه اعتراف کرده است، تصریح کرد: قاتل ۳۱ ساله این جنایت ، در اعترافات خود انگیزه این قتل را اختلاف با والدین مقتول ذکر کرده است.

وی یادآور شد: جسد این دختربچه برای مشخص شدن علت قتل و انجام بررسی های تخصصی مورد نیاز به پزشکی قانونی منتقل شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟