بازداشت عامل توهین به یک روحانی کیاشهری

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیان در کیاشهر در مدت کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار عزیزاله ملکی گفت : روز گذشته جوانی 24 ساله در شهر کیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نداشت ، در اقدامی ناهنجار اقدام به هتک حرمت یکی از روحانیان این شهرستان می‌کند.

وی برخورد جدی و قاطعانه با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیت را یکی از وظایف نیروی انتظامی دانست و افزود : مأموران پلیس آستانه اشرفیه بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد را آغاز کرده و با تلاش‌های انجام شده ، ظهر امروز متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به پیامدهای سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتارهای ناهنجار ، گفت : ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان ، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بارها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتارهای ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

سردار ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده خبر داد و افزود : پس از دستگیری متهم ، در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده ، متهم با ابراز ندامت از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود ، دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

وی در پایان بر لزوم حفظ کرامت و آبروی همه شهروندان تأکید کرد و گفت : متهم با تشکیل پرونده ، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار خواهد گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟