فهیمه به اتهام خائن بودن شکنجه می شد! / در تهران فاش شد

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، فهیمه مادر دختر کوچولو تهرانی پس از 8 سال زندگی مشترک با محمود از ازدواج خود پشیمان شد. چون محمود هنگامی که شیشه مصرف می کرد فهیمه را به طرز هولناکی مورد ضرب و شتم قرار می داد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

ضرب و شتم مادر تهرانی توسط شوهر معتاد

فهیمه در طول این چند سال سعی کرد با مادر شدن، امید و خوشبختی را به زندگی مشترک خود برگرداند اما او باز هم توسط محمود که معتاد به شیشه بود کتک می‌خورد. این روند طی چند سال برای فهیمه ادامه داشت، تا این بار خود محمود سعی کرد با زدن یک تلنگر به خود، زندگی اش سر و سامان دهد.

محمود پس از مراجه به کمپ ترک اعتیاد ، بدن خود را نسبت به شیشه پاکسازی کرد اما انگار او به کتک زدن فهیمه هم معتاد شده بود؛ کبودی های صورت مادر جوان این مسئله را به خوبی بیان می‌کرد.

آزار و اذیت شدید مادر دختر کوچولو در تهران

محمود با چسباندن انگ خیانت به فهمیه او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد؛ کتک ها ، فحش ها و تحقیر های محمود بیشتر شده بود انگار که محمود، فهمیه را عامل بدبختی و زجر هایی را که در کمپ اعتیاد کشیده بود می‌دانست.

فروردین ماه سال جاری فهیمه با صورت کبود و چشمانی گریان دو دل بود که قضیه را به پلیس اطلاع دهد، به نظر می‌رسید اتهام خیانت او را بیشتر از کتک هایی که می خورد آزارش می‌داد.

فهمیه و محمود پس از حضور نزد پلیس قرار بر گذاشتند که به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند و به این زندگی شوم پایان دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟