بازداشت مردان مخوف قصرقندی / آنها همیشه تا دندان مسلح بودند

تیراندازی 3 شرور با کلاشینکف به مرد جوان که در اسفند ماه در قصرقندی رخ داده بود بازداشت شدند.

 با تلاش و پیگیری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیکشهر عامل اصلی تیراندازی به شهروند "قصرقندی" دستگیر شد.

به گزارش رکنا،سرهنگ " محمود رضا صادقی فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان قصرقندی و مجروحیت وی در تاریخ شانزدهم اسفند ماه سال ۹۹ در یکی از خیابان‌های "نیکشهر"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نیکشهر تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این تیراندازی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر بیان داشت: با تحقیقات میدانی از صحنه جرم و بازجویی‌های صورت گرفته از شهروند مجروح، مشخص شد ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سر و صورت پیچیده با استفاده از یک قبضه سلاح کلاش خودروی وی را مورد اصابت گلوله قرار داده و به سرعت متواری شده اند.

تیراندازی خونین با کلاشینکف به مرد جوان

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات فنی و تخصصی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، عامل اصلی این تیراندازی در یکی از خیابان‌های نیکشهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ صادقی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی شهرستان در بازجویی‌های صورت گرفته این چنین اظهار داشت و گفت، به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی، با همدستی ۲ نفر دیگر وبا استفاده از یک قبضه سلاح کلاش وی را مورد اصابت گلوله قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟