کشف 7 فقره سرقت مغازه و منازل

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: پرونده هایی از کلانتری های 156 افسریه و 157 مسعودیه برای شناسایی و دستگیری سارق یا رساقان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع و تیم مبارزه با سرقت اماکن و مغازه پایگاه ششم این پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در تحقیقات پلیسی موفق شدند، 2 تن از سارقان منزل را که یک دستگاه دوچرخه از پارکینگ ساختمان سرقت کرده بودندف شناسایی و دستگیر کنند، گفت: از مخفیگاه متهمان یک دستگاه دوچرخه و ابزار الات جرم کشف و متهم برای کشف سایر جرائم احتمالی و تحقیقات تکمیلی به پایگاه ششم انتقال یافت.

اعتراف سارقان به همدستی در سرقت

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم به سرقت از منازل و مغازه ها با همکاری 2 تن از همدستان دیگرشان معترف و هر دو متهم در عملیات مستقل دیگری دستگیر و در بازرسی از مخفگیاهشان تعدادی اموال سرقتی از قبیل: 2 دستگاه دوچرخه، یک دستگاه چرخ گوشت، یک دستگاه ترازوی دیجیتال آشپزخانه و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه پالس ، کشف شد.

وی با بیان این که در این رابطه 3 مرد و یک زن دستگیر شده اند، افزود: متهمان تا کنون به 7 فقره مغازه های میوه فروشی، خیاطی، قصابی، سوپرمارکت، سیگار و تنباکو فروشی مغازه در محدوده افسریه و مسعودیه معترف و با شناسایی محل های سرقت مال باختگان شناسایی و اموال کشف شده طی صورتجلسه به آنان تحویل شده است.

این مقام پلیسی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 4 متهم به دادسرا معرفی و طی قرارهای مناسب روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟