دزد بیمارستان های تهران یک زن بود / او از کرونا نمی ترسید + عکس

زن سارق که به بیماران در بیمارستان رحم نمی کرد و بدون ترس از کرونا وارد بیمارستان ها می شد تا دزدی کند گرفتار شد. این زن در بازداشت پلیس وقتی باخبرنگاران رو به رو شد به آنها توهین کرد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت زنی سارق خبر داد که با حضور بر سر بیماران در بیمارستانهای مرکزی تهران، اقدام به سرقت تلفن همراه آنها یا تجهیزات پزشکی از ایستگاه‌های پرستاری می‌کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اعلام خبر بازداشت زنی سارق که لوازم پزشکی و تلفن‌همراه در از بیمارستانها‌، سرقت می‌کرد، اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر سرقت گوشی و لوازم پزشکی از ایستگاه‌های پرستاری در بیمارستانهای حوزه استحفاظی کلانتری 148 انقلاب اسلامی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته از بیمارستان های مذکور، متهم این پرونده‌ها شناسایی و بازداشت شد.

سارق بیمارستان های تهران به دام افتاد / او یک زن بود

وی تصریح کرد: این متهم خانم، در زمانیکه پرستار یا بیمار حواس‌جمع نبود اقدام به سرقت گوشی پرستار، بیمار و لوازم پزشکی می‌کرد.

متهم این پرونده نیز که زنی معتاد به ماده مخدر شیشه است،  گفت: پس از ورود به بیمارستان، بر بالین بیمارانی که بیهوش بودند حاضر شده و تلفن‌همراه آنها را سرقت می‌کردم همچنین زمانیکه پرستاران حواسشان جمع نبود، لوازم پزشکی مانند دستگاه فشارخون، زنگ خطر و تلفن‌همراه را به سرقت می‌بردم و درآمد حاصل از فروش اموال مسروقه را صرف خرید مواد مخدر می‌کردم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟