یک زن و 3 مرد به بهانه تست کرونا دزدی می کردند / در همدان فاش شد

دزدان به بهانه تست کرونا پیرزن و پیرمردهای همدان را تلکه می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی سارقان غیر بومی با شگرد آزمایش کرونا تحت عنوان کارکنان بهداشت در همدان و دستگیری یکی از آن‌ها خبر داد.

سرهنگ علی اسدبیگی, رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل یک پیرمرد در شهرستان همدان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه چهار نفره ،سه نفر مرد و یک نفر خانم با یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی وارد شهر همدان شده و با انتخاب سوژه مورد نظر خود که پیرمردی مسن و سالخورده بوده وارد منزل شده وخود را از کارکنان وزارت بهداشت معرفی کرده و جهت انجام آزمایش کرونا به صورت رایگان از افراد سالخورده اقدام می کنند .

تست کرونا شگرد دزدی از همدانی ها

سرهنگ اسدبیگی بیان کرد : سارقان با سوار کردن مالباخته و مراجعت به منزل وی با سرگرم کردن مالباخته که پیرمرد و پیرزنی بوده اقدام به سرقت چهارعدد فرش دستبافت یک متری و تعداد ۶عدد النگوی پیرزن می کنند و بلافاصله از همدان متواری می شوند که با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی در منطقه فوق، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت : در تحقیقات صورت گرفته، مشخصات خودرو و متهمان به دست آمد و مشخص شد این گروه یک ماه قبل نیز در شهر همدان اقدام به چندین سرقت کرده و بلافاصله متواری شده اند، تا اینکه با اقدامات خاص پلیسی معلوم شد خودرو مورد نظر در شهرستان بروجرد تصادف کرده و خودرو دچار نقص فنی شده است و سرنشینان با اموال مسروقه متواری شده اند.

آزمایش کرونا بهانه سارقان برای ورود به خانه همدانی ها

سرهنگ اسد بیگی با اعلام این که راننده خودرو در یک عملیات پیچیده دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شد، افزود: متهم در بازجویی های پلیسی به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که نامبرده به همراه همدستان خود در استان های قم ،سمنان و خراسان رضوی ،نیز مرتکب سرقت های متعددی با این شیوه و شگرد شده اند که هماهنگی لازم با پلیس آگاهی این استان ها جهت دستگیری دیگر سارقان به عمل آمد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟