پاتوق رضا گربه کجاست؟! / قاتل کجا پنهان بود؟! + جزییات

درگیری 2 مرد در پاتوق افیونی در خیابان 17 شهریور با قتل یکی از آنها پایان گرفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر 6 اسفند سال گذشته ماموران پلیس تهران در جریان درگیری خونین 2 مرد در منطقه 17 شهریور قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی پای در محل گذاشتند.

قتل مرد جوان در درگیری خونین

ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که 2 مرد با هم درگیر شده و یکی از آنها با چاقو ضربه ای به گردن جوان دیگری زده و سوار بر موتور پا به فرار گذاشته است که مرد زخمی پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت خونریزی به کام مرگ فرو رفته است.

با اعلام خبر قتل مرد جوان در بیمارستان، بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات میدانی پای در صحنه جرم گذاشتند و از اهالی محل پی بردند که 2 مرد از پاتوق مردان افیونی که به پاتوق رضا گربه معروف است بیرون آمده و با هم درگیر شدند.

بازداشت قاتل افیونی

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که عامل جنایت میثم نام دارد که به این پاتوق رفت و آمد داشته و در این محل اقدام به مصرف مواد مخدر می کند.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران با شناسایی قاتل به خانه وی رفته و پی بردند که میثم پس از درگیری مرگبار به خانه بازنگشته و فراری شده است.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز پنج شنبه 19 فروردین 1400 ماموران در طرح جمع آوری معتادن در محل شوش میثم را که در یک پاتوق افیونی بود دستگیر و این قاتل فراری زمانی از سوی ماموران شناسایی شد که در کمپ اجباری ترک اعتیاد قرار داشت.

میثم 41 که تا سوم راهنمایی درس خوانده در همان بازجویی های ابتدایی به درگیری مرگبار با مرد جوان اعتراف کرد و گفت: 12 سال قبل بخاطر رفت و آمد با دوستان معتادم به مواد مخدر تریاک آلوده شدم و بعد از مدتی نیز به مواد مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردم.

وی افزود: پدر و مادرم فوت کردند، خواهر و برادرانم نیز به خاطر اعتیادم کاری به من ندارند و من نیز با آنها در ارتباط نیستم و در کار پیک موتوری مشغول به کار هستم و با همان پول پیک موتوری هزینه اعتیاد و زندگی ام را می گذرانم.

قتل در درگیری خیابانی

میثم در خصوص روز قتل گفت: برای کشیدن مواد مخدر به پاتوق رضا گربه رفتم و با دادن پول از او شیشه گرفتم و برای مصرف مواد به زیرزمین پاتوق همیشگی رفتم که در آنجا یکی از دوستانم و مقتول در آنجا بودند که مقتول پس از مصرف حیاط به داخل حیاط رفت و دوستم را که در حال مصرف مواد بود صدا می زد.

مرد جوان ادامه داد: دوستم که حمید نام دارد سرگرم کشیدن مواد بود و جواب او را نمی داد که به حیاط رفتم و به مقتول گفتم حمید در حال مصرف مواد است و کاری به کارش نداشته باش که شروع به داد و فریاد کرد و درگیری لفظی پیدا کردیم که ناگهان مقتول به پدر و مادرم که فوت کردند فحاشی کرد و همین باعث شد تا عصبانی شوم و با او درگیر شوم.

قاتل گفت: درگیری مان به بیرون از خانه کشید و در کوچه مقتول از جیبش چاقو کشید و به سمتم ضربه ای زد که به صورتم برخورد کرد و من هم وقتی این صحنه را دیدم به پاتوق افیونی رفته و یک چاقو از داخل آشپزخانه برداشته و دوباره به خیابان بازگشتم که من نیز یک چاقو به سمت او رها کردم که چاقو به گردنش خورد و روی زمین افتاد.

وی افزود: وقتی مرد جوان روی زمین افتاد حمید نیز از ساختمان خارج شد و من سوار بر موتور پا به فرار گذاشتم و فکر می کردم مرد جوان زخمی شده و به همین خاطر از من شکایت می کند و دیه می خواهد به همین خاطر به خانه نرفتم و در این مدت در خانه دوستانم بودم و روز دستگیری برای مصرف مواد مخدر در پاتوق یکی ازدوستانم رفته بودم که پلیس ما را دستگیر کرد.

مرد جوان ادامه داد: در این مدت حتی از دوستانم پیگیر حال مرد جوان شدم که ابتدا شنیدم زخمی شده و بعد اعلام کردند که او کشته شده اما وقتی به محله شان رفتم هیچ حجله ای نبود و فکر می کردم دوستانم مرا اذیت می کنند.

این مرد در پایان گفت: عذاب وجدان دارم و از کاری که کردم پشیمان و ناراحتم.

بنا بر این گزارش، قاتل برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 676356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟