وسوسه کار روی کشتی مرد سبزواری را بدبخت کرد

مردی که به بهانه استخدام در کشتی از جویندگان کار کلاهبرداری می‌کرد، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.

 روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای شهرستان سبزوار از فردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

به گزارش رکنا، شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مدتی بود به دنبال کار مناسبی بودم تا این‌که در سایت دیوار با یک آگهی روبه‌رو شدم که در آن درج شده بود، برای کار در کشتی نیازمند کارگر ساده هستیم و حقوق و مزایای خوبی هم بعد از استخدام به وی می‌پردازیم.

به‌طور آنلاین با فرد آگهی‌دهنده مکاتبه کرده و وی بعد از آن که شرایطم را پذیرفت، پاسخ داد باید مدارک هویتی و تحصیلی‌ام را برای وی به نشانی‌ای که برایم ارسال کرده، بفرستم تا بعد از تائید، شرایط استخدام مرا فراهم کند.

دیگر از او خبری نشد تا این‌که به اداره پلیس احضار شدم و در آنجا دریافتم، فردی با مدارک من دو حساب بانکی افتتاح و پولشویی کرده است. هرچه گفتم اشتباه‌شده و بی‌گناهم بی‌فایده بود. برای این‌که بیشتر به دردسر نیفتم مجبور شدم ۱۳میلیون تومان از افرادی که با مدارک من به بهانه استخدام در کشتی کلاهبرداری شده، بپردازم.

بعد از این شکایت، تحقیقات پلیس فتا ادامه پیدا کرد تا این‌که رد فردی که آگهی استخدام را در سایت دیوار داده بود به‌دست آمد. او چند روز پیش شناسایی و احضار شد و در جریان تحقیقات پلیسی گفت: من بی‌گناهم و خودم هم قربانی شده‌ام و فردی با سوءاستفاده از سیمکارتم این آگهی را درج کرده و مرا به دردسر انداخته است.

جویندگان کار در دام مرد پلید سبزوار

پیش از این کارگاهی در تهران داشتم و تعدادی اتباع افغان در آنجا مشغول بودند و برای این‌که با آنها در ارتباط کاری باشم، تعدادی سیمکارت برایشان خریدم اما بعد از این‌که کارگاهم تعطیل شد فراموش کردم سیم کارت‌ها را بگیرم و این‌طور به دردسر افتادم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دراین‌باره گفت: با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران موضوع را بررسی کردند و معلوم شد گفته‌های او صحت دارد و در این ماجرا نقشی ندارد و آزاد شد. تحقیقات برای دستگیری کلاهبردار فراری ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟