بازداشت مردان همیشه مسلح کرمانشاه / توقیف محموله سلاح مرگبار

قاچاقچیان اسلحه در کرمانشاه گرفتار قانون شدند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد و گفت : ۸۸ قبضه اسلحه به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ کشف شد..

علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت یک باند توزیع سلاح غیرمجاز و اینکه قصد دارند از مرز‌های غربی تعداد قابل توجهی اسلحه و مهمات وارد کرمانشاه کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان اسلحه در محور ماهیدشت - کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در محل مناسب مستقر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران به محض مشاهده خودروی حامل قاچاقچیان آن را در عملیاتی ضربتی توقیف و طی بازرسی‌های انجام شده ۸۸ قبضه سلاح شامل ۸۰ قبضه کلت کمری و ۸ قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

او افزود: در ادامه بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی تعداد یک‌هزار و ۳۵۵ عدد فشنگ کلت کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند، ادامه داد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای آن با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

او از اهتمام پلیس با عوامل برهم زننده نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جدی پلیس کرمانشاه در امسال برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، به‌خصوص وارد کنندگان اسلحه است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟