بازداشت مرد خوزستانی که به کرونایی ها رحم نمی کرد / فروش میلیونی داروی کرونا

خوزستانی ها فریب این مرد دارو فروش را خورده بودند این مرد وعده فروش داروی کرونا به آنها می داد که دستگیر شد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار سابقه‌دار در شبکه‌های اجتماعی خبر داد: شهروندان مراقب باشند به‌هیچ عنوان به تبلیغات فروش داروی کرونایی در شبکه‌های مجازی دامن نزنند.

 سرهنگ شاهین حسنوند، رئیس پلیس فتا استان خوزستان در رابطه با این خبر بیان کرد: با مراجعه فردی به اداره پلیس که مدعی شده بود مادر او در بیمارستان به‌دلیل درگیری شدید با ویروس کرونا محتاج دارو بود در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف به‌ دنبال دارو بود مبلغ 23ملیون تومان را به‌حساب شخصی ناشناس واریز نمود که این شخص تلفن خود را خاموش کرده و دارویی را به وی نداده است.

فروش داروی کرونا در خوزستان

این مقام مسئول انتظامی گفت: پس از ثبت اظهارات شاکی، پرونده ابتدایی تشکیل شد و این موضوع به صورت ویژه در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت، با آغاز بررسی‌های فنی شیوه فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد و سپس هویت وی مورد شناسایی قرار گرفت و در نهایت محل فعالیت متهم کشف شد.

سرهنگ حسنوند بیان کرد: با اخذ دستور قضایی متناسب ، متهم ضمن احضار به این پلیس، پس از تحقیقات ، ابتدا منکر جرم خود شد،ولیکن پس از انجام بازجویی فنی و مواجهه با سابقه شخص و مستندات پرونده به بزه انتسابی اقرار نمود که در نهایت پرونده تکمیل و به دادسرا ارسال شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شیادان سایبری برای به دست آوردن پول از شیوه‌های مختلفی استفاده می کنند و در شرایط کرونایی نیز از احساسات مردم سواستفاده کرده و جهت تجهیزات و داروهای مختلف از قربانی‌ها مبلغی بیعانه می‌گیرند و یا دارویی غیر اصل به قربانیان می‌فروشند. لذا از شهروندان خواهشمندیم به‌هیچ عنوان به این اشخاص اعتماد نکرده و جهت تهیه دارو از منابع مطمئن اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان ضمن اشاره مجازات شدن شخص مجرم اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟