اولویت های پلیس امنیت برای سال 1400 / برخورد با 6 هزار شرور تهران

6 هزار اوباش و شرور تهرانی زیر نظر رصد ثانیه ای پلیس امنیت قرار گرفتند.

«سردار علی ذوالقدری» رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره برخورد با اراذل و اوباش گفت: در بحث برخورد با اراذل سوابق، پرونده‌ها و بانک اطلاعاتی که از آنها در اختیار داریم را بررسی کرده و اگر افرادی اقدامات مجرمانه در این خصوص انجام داده باشند را شناسایی کرده و دستور قضایی برای برخورد با آنها اخذ می‌شود.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال ۹۹، بیش از ۱۰۰ مرکز که به عنوان پاتوق‌ ، مخفیگاه، محل تجمع، تردد و یا محل فعالیت اراذل و اوباش بوده است را شناسایی کردیم که در نهایت منجر به دستگیری تعدادی از این افراد شد.

6 هزار اوباش در تهران زیر ذره بین پلیس

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن هشدار به اراذل و اوباش گفت: این افراد باید بدانند که تمامی پاتوق‌های آنها تحت نظر بوده و در صورت بروز هر گونه اقدام مجرمانه با برخورد سخت پلیس و دستگاه قضا مواجه می‌شوند.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه رصد برخی محلات تهران بزرگ با توجه به جرم‌خیز بودن این مناطق به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت تهران بزرگ قرار دارند، خاطرنشان کرد: در چند ماه پایانی سال ۹۹ بیش از ۶۰ مورد تحرک اوباش گرایانه در فضای مجازی که اوباش‌گران با سلاح سرد و گرم اقدام به تهدید و فحاشی و کری‌خوانی کرده بودند را شناسایی و تمام عاملان با هوشیاری پلیس شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: پلیس ضمن رصد فضای مجازی هر گونه تحرک اوباشگرایانه اراذل و مزاحمین محلات را تحت رصد و کنترل خود داشته و با اقدامات انجام شده خوشبختانه در چندماه پایانی سال ۹۹ کنترل این فضا به خوبی صورت گرفته است و شاهد کمترین تحرکات از سوی این گروه آسیب‌زا بوده‌ایم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تاکید براینکه برخورد با اراذل و اوباش در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه دارد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت بیشتر در فضای مجازی و حقیقی برنامه‌های ویژه‌ای برای کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در سال ۱۴۰۰ نیز خواهیم داشت.

وی درباره اولویت‌های پلیس امنیت در سال ۱۴۰۰ گفت: قطعا در این حوزه شاهد برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش، دارندگان سلاح غیرمجاز و همچنین افرادی که امنیت اجتماعی را برهم می‌زنند، خواهیم بود و کسانی که بخواهند به هر طریق برای آحاد شهروندان دغدغه یا مزاحمت ایجاد کنند با همکاری دستگاه قضا و برخورد شدید پلیس مواجه می‌شوند و این موضوعات از اولویت‌های پلیس در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

سردار ذوالقدری خاطرنشان کرد: همچنین ما در سال 1400 در پی افزایش اشراف اطلاعاتی خود پیرامون دارندگان، حلاملان و افرادی هستیم که به صورت غیرمجاز مبادرت به خرید و فروش یا قاچاق سلاح گرم و سرد و مهمات چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی می‌کنند و مطمئن باشید که برخورد با این افراد را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

پایان قدرت نمایی شرورهای تهران

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۹۹ گفت: در سال ۹۹ با برنامه‌ریزی که انجام دادیم در فضای مجازی و حقیقی و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی توانستیم اراذل را تحت کنترل خودمان قرار دهیم و تحرکات این افراد را کاملا رصد کردیم. در سال ۹۹، ۱۰ طرح پاکسازی محلات انجام شده است و همچنین اگر افرادی به صورت موردی در سطح شهر تخلفی انجام داده یا قدرت‌نمایی کرده و نزاعی را مرتکب می‌شدند، با تشکیل پرونده این افراد را دستگیر کرده‌ایم.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: در سال ۹۹ قریب به ۶ هزار نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان محلات که اقدامات مجرمانه انجام می‌دادند را دستگیر کردیم و وضعیت خوبی در پایان سال ۹۹ از حیث امنیت شهروندانآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟