چرا آزاده نامداری جنینی نداشت! / خریدار 100 قرص خودکشی کی بود؟! + جزییات

نظریه پزشکی قانونی در خصوص مرگ آزاده نامداری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 18:38 شنبه 7 فروردین 1400 ماموران کلانتری 134 شهرک قدس پلیس تهران در تماس امدادگران اورژانس از پیدا شدن جسد آزاده نامداری مجری تلویزیون در خانه اش با خبر شدند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی در محل حضور پیدا کردند.

پیدا شدن جسد آزاده نامداری با لباس خانگی

ماموران با حضور در طبقه هفتم برج مهستان در خیابان مهستان سعادت آباد با جسد آزاده نامداری مجری تلویزیون روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی همراه قاضی شهریاری دادستان جنایی تهران و تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی در محل حضور پیدا کردند.

داخل خانه هیچ بهم ریختگی وجود نداشت و جسد آزاده نامداری که یک پیراهن قرمز و یک شلوار طوسی خانگی به تن داشت در خانه اش پیدا شده بود و این در حالی بود که همسر آزاده نامداری و دخترش گندم در خانه نبودند و مشخص شد سجاد عبادی و دخترش به یکی از شهرهای شمالی کشور سفر کرده اند.

آزاده نامداری

چه کسی جسد آزاده نامداری را پیدا کرد

بررسی ها نشان از آن داشت که پدر آزاده نامداری با توجه به اینکه دخترش پاسخگوی تماس های او نبوده نگران سرنوشت دخترش شده است و پدر و مادر آزاده نامداری با مراجعه به خانه دخترشان پس از شکستن در خانه وقتی وارد خانه می شوند با جسد آزاده نامداری روبرو می شوند.

کارشناسان پزشکی قانونی حاضر در صحنه جرم با توجه جمود نعشی، احتمال دادند که نزدیک به 2 روز از مرگ آزاده نامداری می گذرد.

همزمان با اعلام خبر پیدا شدن جسد آزاده نامداری، شایعات زیادی در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر قتل، مرگ بخاطر کرونا، اوردوز و ... منتشر شد که این اخبار با حاشیه های زیادی همراه شد.

پیکر آزاده نامداری به خاک سپرده شد

ماجرای باردار بودن آزاده نامداری چه بود ؟

پس از اعلام خبر فوت آزاده نامداری شایعاتی مبنی بر باردار بودن این مجری تلویزیون مطرح شد و برخی از دوستان آزاده نامداری با توجه به فیلم منتشر شده پیام تبریک نوروز 1400 آزاده نامداری عنوان کردند که آزاده 8 ماهه حامله است حتی جنسیت بچه پسر است!.

این ادعا در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی در همان بررسی های ابتدایی در صحنه جرم اعلام کردند که آزاده نامداری باردار نیست.

این موضوع در حالی مورد تایید مقام قضایی قرار گرفت که بررسی ها نشان از آن داشت که آزاده نامداری در زمان خودکشی عادت ماهانه داشته است و نمی توانسته اصلا باردار بوده باشد. با این حال برای تایید نهایی جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد که در تحقیقات تکمیلی نیز ماجرای حامله بودن آزاده نامداری مورد تایید قرار نگرفت.

خرید زیاد قرص

بررسی ها در صحنه جرم نشان داد با توجه به برگه نسخه ای که در خانه آزاده نامداری به دست آمد مشخص شد که مجری تلویزیون قرص های زیادی حدود 100 قرص خریدار کرده است که تاریخ آنها برای 2 روز قبل از پیدا شدن جسدش است و نبود آنها در خانه فرضیه خودکشی را پیش روی پلیس پررنگ تر کرد اما برای بررسی علت مرگ، جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شد.

یادداشت آخر آزاده نامداری

تیم جنایی در بررسی خانه آزاده به دست نوشته ای از مجری تلویزیون رسیدند که دل نوشته ای برای دخترش گندم بود و با دخترش گندم درد دل کرده بود.

آزاده در این دست نوشته گلایه هایی داشت که در آن برای دخترش نوشته بود و در خصوص تقسیم اموالش حرفهایی زده بود .

آزاده نامداری

نظریه پزشکی قانونی اعلام شد

کارشناسان پزشکی قانونی پس از 8 روز نظریه کارشناسی خود را درخصوص مرگ آزاده نامداری اعلام کردند و در این نظریه علت مرگ آزاده نامداری را مسمومیت دارویی مطرح کردند.

بنابر این گزارش، با توجه به نظریه پزشکی قانونی مبنی بر مسمومیت دارویی و پیدا شدن دست نوشته آزاده نامداری احتمال می رود این مجری تلویزیون خودکشی کرده باشد که این فرضیه پررنگ ترین فرضیه پلیسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟