کارمند اداره دولتی قاتل از آب درآمد / در کوه چنار رخ داد

با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتل 40 ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است پس از 6 ساعت از وقوع قتل دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ دوم "لطف‌اله محمدی"در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی منجر به قتل در یکی از روستاهای " کوه‌چنار "، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی "کوه‌چنار" گفت:  ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که 6 نفر از اهالی روستا به دلیل اختلافات قبلی با یکدگیر درگیر و منجر به قتل جوانی 31 ساله شده و قاتل سریعا صحنه را ترک و متواری شده است که قاتل فراری دستگیر شد.

قاتل کوه چناری 6 ساعت بعد دستگیر شد

فرمانده انتظامی "کوه چنار" عنوان داشت: ماموران انتظامی اقدامات فنی و تخصیی خود را آغاز کردند و پس از 6 ساعت موفق شدند قاتل 40 ساله که کارمند یکی از ادارات دولتی است را در مخفیگاهش در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و آن را دستگیر کنند.

سرهنگ دوم "محمدی" با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: نیروی انتطامی با مخلان نظم و امنیت به صورت قاطعانه برخورد می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟