بازداشت پدر و برادردوقلو در قتل معمایی جوان تهرانی

مرگ مرموز پسر جوان در غرب تهران باعث بازداشت برادر دوقلو و پدرش شد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، نخستین روز فروردین امسال ماموران کلانتری 181 ورداورد در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از مرگ مرموز پسر 21 ساله ای در بیمارستان تریتا خبر دادند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی خانواده پسر جوان را مورد تحقیق قرار دادند که برادر دوقلو و پدر این جوان ادعا کردند که برادرشان تعادلش را از دست داده و با سر روی میز عسلی افتاد که او را به سرعت به بیمارستان منتقل کردیم که روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل با توجه به مرموز بودن ماجرا دستور داد تا جسد جوان 21 ساله به پزشکی قانونی منتقل شود تا علت مرگ این جوان مشخص شد.

مرگ معمایی برادر دوقلو در غرب تهران

کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی جسد پسر جوان با 2 رد بریدگی روی گردن پسر جوان روبرو شدند که نشان از آن داشت که این بریدگی روی گلو با جسم تیز مثل چاقو صورت گرفته است و همین نظریه ابتدایی کافی بود تا بازپرس واحدی دستور بازداشت پدر و برادر دوقلو پسر جوان را صادر کند.

پدر این جوان در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که پسرم در حمام بود و وقتی از خانه خارج شد زنگ خانه به صدا در آمد و پسرم با عجله به سمت آیفون رفت که ناگهان پاهایش با توجه به اینکه خیس بود و تازه از حمام خارج شده بود لیز خورد و روی میز عسلی افتاد و شیشه میز شکست و پسرم غرق خون روی زمین افتاد.

صحبت های پدر و پسر دوقلوی مقتول با توجه به صحنه جرم که شیشه میز عسلی شکسته و خون زیادی روی زمین ریخته بود احتمال دادند که این مرگ یک اتفاق باشد اما کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی های بیشتر جسد و تصاویر جسد با توجه به محل بریدگی گردن احتمال بیشتر می دهند که گردن پسر جوان با چاقو بریده شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران در این مرحله دستور داد تا پدر و برادر دوقلوی پسر جوان تا مشخص شدن دقیق علت مرگ در بازداشت پلیس قرار گیرند و تحقیقات تکمیلی در خصوص چگونگی مرگ پسر جوان در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 674223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟