کلاهبرداری میلیاردی به بهانه وام های میلیونی در قم

جانشین انتظامی استان قم گفت: 2 جاعل حرفه ای که در سایت های دیوار و شیپور، فروشندگان وام را شناسایی و با ارائه مدارک جعلی، از 20 نفر وام های 500 میلیون ریالی اخذ کرده و متواری بودند، توسط پلیس قم دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: با تلاش اطلاعاتی مأموران کلانتری 12 شهید ایمانی، 2 جاعل حرفه ای در یکی از هتل ها در هسته مرکزی شهر قم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان قم دستگیر شدند.

جزئیات کشفیات از جاعلان در قم

وی افزود: طی بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، تعدادی اوراق، مدارک جعلی، چند جلد دسته چک، یک دستگاه پرینتر رنگی و 2 عدد ذره بین دستی کشف و در ادامه متهمان جهت انجام تحقیقات تخصصی، به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

جانشین انتظامی استان قم گفت: سپس در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت اصلی این افراد فاش و مشخص شد آنها در سایت های دیوار و شیپور با شناسایی فروشندگان وام در ازای پرداخت وجه، وام افراد را دریافت و با ارائه مدارک جعلی تاکنون از 20 تن وام های 500 میلیون ریالی در مجموع 10 میلیارد ریال دریافت کرده اند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟