تبهکاران تهرانی که از خانه قدیمی میلیاردر بیرون آمدند

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" اظهار داشت: پرونده ای به شکایت خانمی مبنی بر سرقت منزل در کلانتری 107 فلسطین تشکیل و برای بررسی موضوع در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده حاکی از این بود سارق یا سارقان با تخریب قفل های ساختمان اموالی از قبیل: لوازم خانگی، طلاجات آنتیک و جواهر و اشیاء عتیقه و تعدادی تخته فرش گرانبها در مجموع به ارزش 300 میلیارد ریال از منزل شاکی سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان 2 نفر بودند که با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان در 2 مرحله از منزل شاکی سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی توضیح داد: با اقدامات پلیسی مالک خودرو شناسایی و در بررسی سوابق کیفری وی به دست آمد، مالک وانت پیکان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف روانه زندان شده است و در نهایت مخفیگاه متهم شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی تصریح کرد: متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های اولیه از مخفگیاه وی خودرو وانت پیکانی که سارقان با آن در محل سرقت حاضر شده بودند، کشف و توقیف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم تعدادی از اموال سرقتی کشف و متهم پس از انتقال به پایگاه سوم به جرم ارتکابی با همکاری یکی از همدستانش معترف شد، افزود: شناسایی مخفیگاه متهم دوم پرونده در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار داد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

به گفته سرهنگ دستخال تلاش کارآگاهان برای کشف سایر سرقت های احتمالی متهمان و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟