بازداشت شرور مسلح ایرانشهر / او ترس به جان مردم انداخته بود

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: فرد شروری که با تیراندازی به سمت منزل شهروندی باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

حسن کیخا در زاهدان اظهار کرد: نهم اسفندماه ماه سال 99 در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 2 دستگاه خودرو پژو 405 از خودرو پیاده و با سلاح کمری کلت به سمت درب منزلی تیراندازی و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهمان مشخص و یکی از عوامل آن طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان دستگیر شد.

حسن کیخا در ادامه افزود : متهم 23 ساله پس از انتقال به پلیس شهرستان به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح شهرستان تأکید و از خانواده ها و بخصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری ،حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟