بازداشت سارقان خانه های تهرانی در غرب کشور / یوسف رییس باند دزدان حرفه ای بود

 رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق منزل و کشف 20 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "بهزاد اختیاری" بیان داشت : با وقوع چند فقره سرقت مشابه به شیوه بالکن روی تیمی از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد : در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط اعضای باند 4 نفره سارقان حرفه ای منزل به سرکردگی فردی به نام یوسف انجام می شود.

بازداشت سارقان حرفه ای در غرب کشور

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه مخفیگاه 3تن از سارقان در غرب کشور شناسایی شد، ابراز داشت : با اخذ نیابت قضایی، مأموران این پایگاه به مخفیگاه سارقان رفته و موفق شدند سرکرده باند به همراه 2 تن از همدستانش را دستگیر و در بررسی از مخفیگاه آنان تعدادی از اموال مسروقه از قبیل ساعت مچی، بدلیجات و ... کشف و به همراه متهمان به تهران منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بیش از 20 فقره سرقت از منازل شهروندان به شیوه بالکن و پنجره روی اعتراف کردند، تصریح کرد: تاکنون با تلاش مضاعف کارآگاهان، 8 فقره از محل های سرقت و مال باختگان شناسایی که مراجعه به پلیس آگاهی بخشی از اموال مکشوفه را شناسایی کردند.

سرهنگ اختیاری افزود : دستگیری سارق فراری و کشف کامل سرقت های ارتکابی اعضای این باند کماکان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟