پژو 207 راز سرقت 7 میلیاردی از یک خانه را در تهران برملا کرد

 رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای منزل و خبر داد و گفت: متهم با همکاری همدستش 7 میلیارد ریال از اموال مال باخته را به سرقت برده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: اواخر بهمن ماه سال گذشته پرونده ای به شکایت یکی از شهروندان با موضوع سرقت منزل در کلانتری 104 عباس آباد تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی در تحقیقات پلیسی اظهار داشت : برای کاری از خانه خارج شدم و 5 ساعت بعد حدود ساعت 10 شب موقع بازگشت به خانه با تخریب قفل در خانه روبرو شدم و پس از ورود به خانه با وضعیت بهم ریخته اسباب و اثاثیه مواجه و در بررسی اتاق ها متوجه سرقت طلا و جواهر به ارزش 7 میلیارد ریال شدم.

بازداشت سارق 7 میلیاردی در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: پرونده در دستور کار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت منزل قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی و بررسی صحنه جرم مشخص شد سارقان 2 نفر بوده که با خودرو 207 مشکی پس از سرقت از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان طی اقدامات پلیسی و با همکاری اداره تشخیص هویت موفق شدند، مالک خودروی پ‍ژو207 را شناسایی که با استعلام سوابق وی مشخص شد وی سابقه دار می باشد و پیش تر به جرم سرقت منزل روانه زندان شده است.

وی توضیح داد: مخفیگاه متهم در حوالی خیابان سبلان شناسایی و با هماهنگی های قضائی هفدهم اسفند ماه وی در یک عملیات پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی به بزه انتسابی با همدستی شخصی به هویت رحیم اعتراف کرد.

این مقام پلیسی در پایان گفت : اقدامات پلیسی برای کشف جزئیات پرونده و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟