4 مرد ناشناس دست و پای زنی را در شرق تهران بستند / شوهرش چرا او را تنها گذاشت ؟

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 9 نفره سارقان زورگیر منزلی در شرق تهران خبر داد و گفت: دوستان مال باخته، همدست سارقان زورگیر بودند.

  سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت : دوم دی ماه سال گذشته شهروندی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، به همراه همسرم در منزل بودم و حدود ساعت 22:00 چند تن از دوستانم به خانه ما مراجعه و مرا به بهانه خرید از خانه بیرون بردند و همسرم در منزل ماند.

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، ساعت 24:00 همان شب همسرم پس از شنیدن صدای سگ منزل به درب ورودی واحد مراجعه ولی 4 مرد ناشناسی که جلوی درب بودند وی را به داخل منزل هل دادن و با بستن دهان و دست و پایش و تهدید یک سری از لوازم منزل از قبیل تابلو فرش وجه نقد طلاجات به ارزش حدود 8 میلیارد ریال سرقت و از محل گریختند.

همدستی دوستان مال باخته با سارقان زورگیر

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در تحقیقات محلی داخلی بودن سرقت محرز و مشخص شد که سارقان اشرافیت کاملی به اموال و منزل مال باخته داشتند، ابراز داشت: مراقبت های ویژه پلیسی از دوستان شاکی آغاز و در بررسی های اولیه احتمال همدستی آنان با سارقان قوت گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی هر 4 دوست شاکی در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به پایگاه چهارم این پلیس اظهار داشتند، ضمن هماهنگی با 4 تن از بچه محله هایمان که از سارقان حرفه ای هستند، برای کسب پول و خوشگذرانی نقشه سرقت را کشیده ایم و پس از سرقت، اموال را به مالخری فروخته ایم.

سرهنگ مجیدی با اشاره به اینکه با شناسایی مخفیگاه هر 4 متهم سابقه دار و مالخر اموال سرقتی هر 5 متهم در عملیات های منسجم و هماهنگ دستگیر و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کردند، افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟