بازداشت عامل وحشت ساکنین بهارستان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار که با مزاحمت‌ ها و اقدامات شرارت آمیز خود آسایش شهروندان را سلب کرده بود، خبر داد.

سرهنگ «محمدرضا علیزاده» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط فردی شرور در شهرستان بهارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع، پاتوق و مخفیگاه متهم را شناسایی در یک عملیات ویژه و در مقابل چشمان مردم شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه متهم جرایمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد و شرکت در نزاع‌های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارد؛ تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان گفت: برخورد با افراد شرور و بر هم زنندگان نظم عمومی از اولویت‌های پلیس بوده و از شهروندان درخواست می‌شود در هنگام مشاهده این گونه افراد با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمایند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672759 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟