دزد تهرانی از قربانی هایش مژدگانی می گرفت

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت سارق سریالی لوازم داخل خودرو، پس از سرقت به بهانه مژدگانی و ارائه مدارک، از مالباخته پول دریافت می‌کرد.

سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی با اشاره به اینکه مدتی قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از سرقت لوازم داخل خودرو ال ۹۰ خود شامل لپ تاپ، 4 عدد کارت عابر بانک، مدارک شناسایی و.... خبر داد،افزود: به دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز و در حالی که رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت بود، شاکی مجدد به پلیس مراجعه کرد.

وی گفت: امروز فرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد مدارک به سرقت رفته ام را پیدا کرده و حاضر است در ازای مژدگانی آنها را به من بدهد.

سارق سریالی لوازم داخل خودرو/ سارق از مالباخته مژدگانی می گرفت

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه تماس مشکوک و مژدگانی ، باعث شد که تیم تحقیق به مرد ناشناس مشکوک شده و آموزش های لازم به شاکی داده شد، تصریح کرد: بدین ترتیب طبق آموزش کارآگاهان، شاکی جوان با گرفتن شماره کارت مرد ناشناس پول را به حساب او واریز کردکه در گام دوم ماموران به بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل مبادله مدارک پرداخته و تصویر مرد ناشناس و ارائه مدارک به شاکی را بدست آوردند. بدین ترتیب متهم جوان توسط کارآگاهان بازداشت شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه متهم جوان ابتدا منکر سرقت بود اما در نهایت باتوجه به مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود، افزود: او در تحقیقات به سرقت سریالی لوازم داخل خودروی شاکی و ۲۹ مالباخته دیگر اعتراف کرد و گفت: پس از سرقت لوازم داخل خودرو ، ضبط و لپ تاپ و وسایل دیگر را به مالخر می فروختم و مدارکی را که از داخل ماشین سرقت کرده بودم را نزد خودم‌نگه می داشتم و در تماسی با مالباخته با ین ادعا که مدارک را پیدا کرده ام، در ازای مدارک نیز پولی دریافت می کردم.

سرهنگ کارآگاه میرزکی در پایان گفت: با اعتراف متهم جوان، مالخر او نیز شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر شد. تحقیقات جهت شناسایی سایر جرایم‌احتمالی متهم جوان و مالباختگان او از سوی کاراگاهان اداره بیست پلیس اگاهی پایتخت ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟