به گزارش رکنا،ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در ساعت دو بامداد دیروز از وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محله های شهر کرمان باخبر و بی درنگ به محل مدنظر اعزام شدند.

باحضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، به دنبال نزاع و درگیری نوجوان ۱۶ ساله با مرد ۵۰ ساله ، مرد میان سال بر اثر اصابت ضربات چاقو از ناحیه گردن به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده و قاتل از صحنه جنایت گریخته است.

بنابراین گزارش، در حالی ماموران تحقیقات میدانی خود را آغاز کرده بودند که به آن ها خبر رسید مرد میان سال بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو روی تخت بیمارستان جان سپرده است و بدین گونه این پرونده جنایی شد.

با دستور سرهنگ مهدی پورامینایی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان،ماموران یگان امداد و پایگاه امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در کمتر از دو ساعت محل اختفای قاتل را در یکی از روستاهای اطراف کرمان شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه حلقه های قانون را بر دستان متهم به قتل گره زدند. با انتقال این متهم ۱۶ ساله به مقر پلیس، وی در بازجویی های تخصصی پلیس به جرم انتسابی اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با بیان این که بررسی علل وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است، افزود: با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش های صحیح خانواده و کنترل هیجانات می توان جلوی بسیاری از حوادث و جرایم جبران ناپذیر را گرفت و در این حادثه هولناک،کنترل نکردن خشم از ناحیه نوجوان ۱۶ ساله ،او را قاتل کرد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
توکلی

 

کدخبر: 671510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟