شلاق برای مجازات مدیر عامل سابق منطقه آزاد کیش + فیلم
حجم ویدیو: 14.23M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56

وضعیت پرونده مدیر عامل سابق منطقه آزاد کیش و اکبر طبری مشخص شد . مدیر عامل سابق منطقه آزاد کیش به حبس و شلاق محکوم شد.

به گزارش رکنا، اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری گفت: این پرونده بعد از آنکه با یک دادرسی بسیار عمیق و طولانی انجام شد، در روزهای اخیر در دیوان عالی کشور هم رسیدگی شد و حکم نهایی صادر شده و محکومیت اکبر طبری در ارتباط با رهبری و سردستگی باند ارتشا که املاک و وجوه متعدد از اصحاب پرونده ها اخذ کرده اند در نتیجه ۳۱ سال حبس تغزیری، پرداخت جزای نقدی معادل قیمت اموال و وجوه ماخوذه و انفصال دائم از خدمات دولتی و استرداد املاکی او تایید شده است.

محکومیت رییس مدیرعامل وقت منطقه آزاد کیش و وکیل دادگستری

اسماعیلی افزود: در دادنامه صادره دادگاه تجدیدنظر استان که منتهی به صدور قطعی حکم شده آقای علیرضا عامری رییس هیات مدیره و مدیرعامل وقت منطقه آزاد کیش به جرم اخذ رشوه و تبانی در معاملات دولتی و سواستفاده از مقام شغل به یک فقره ۴ و نیم سال حبس و یک فقره ۴ سال حبس و بعلاوه ۲ سال حبس و نیز یک سال حبس و جزای نقدی و شلاق و انفصال از مشاغل دولتی محکوم شده که البته مجازات اشد قابل اجراست.

وی افزود: همچنین خانم لیلا امیرآبادی وکیل دادگستری به جرم پرداخت رشوه و جعل اسناد و اعمال نفوذ و معاونت در تحصیل مال نامشروع به ۳ فقره دو سال حبس و یک فقره یک سال حبس محکوم شده است. در این پرونده متهمان دیگری هم محکومیت یافتند که از بیان جزییات معذورم و در سایت میزان اعلام می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟