زنیب کوچولو کجاست؟! / مرد 2 زنه دخترش را گم کرد! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 57.57M | مدت زمان ویدیو: 00:08:43

پرونده زینب کوچولو که نزدیک به 2 سال است از سوی پدرش ربوده شده با سرنوشت معمایی روبرو است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، زینب سادات شریعت 10 ساله به شدت وابسته مادر خودش بود که از اردیبهشت ماه سال 97 ناپدید شد و هنوز کسی نمی داند چه اتفاقی برای او افتاده است.

ماجرا از این قرار است مجتبی مرد با شناسنامه های سفید 4 زن را به ازدواج خود در آورد که زینب حاصل ازدواج سوم وی است. به گفته مادر زینب مجتبی هیچ حس پدرانه ای به دخترش زینب سادات نداشت اما بعد از 9 سال به سراغ دختر خود رفته و یک تراژدی عجیبی را رقم زد.

ربودن زینب از سوی پدر

محبوبه بخشنده مادر زینب سادات شریعت نمی دانست چند سال بعد، یک اتفاق شوم در انتظار خودش و دخترش است او از مردی بچه دار شد که قبل از خودش 2 بار ازدواج کرده بود. حدودا 2 سال پیش خبری به محبوبه رسید که این مادر نتوانست مقابل اشک های خود را بگیرد، مجتبی چند ماهی اصرار داشت دخترش را نزد خود ببرد یا 100 میلیون تومان پول از همسر سابق خود به ازای دخترش دریافت کند. این کش و مکش ها ادامه داشت تا اینکه پدر زینب دخترش را از مسئولان مدرسه تحویل گرفته و برای همیشه او را از مادر خود جدا کرد.

مادر زینب کوچولو گفت: زینب را که به پدرش دادند انگار دخترم نزد یک مرد غریبه می رفت و از آن روز به بعد هرچقدر تلاش کردم تا زینب را ببینم به در بسته خوردم. مجتبی هربار بهانه ای می آورد که من زینب را نبینم. پس از کلی دوندگی قضایی از دادگاه حکم ملاقات دخترم را گرفتم اما همسر سابقم یک روز نزد من آمد و گفت که زن چهارمش، زینب را به خانواده ای سپرده است.

اعتراف عجیب پدر به قتل زینب

مجتبی خواست از همسرش شکایت کنیم اما زمانی که ماموران آگاهی مجتبی را دستگیر کردند او این بار اظهارات دیگری مطرح کرد. مجتبی در بازجویی ها گفت: زینب را به یک ساقی در محله شوش فروخته است با تحقیقات ماموران پلیس مجتبی برای چندمین بار اعتراف تازه ای کرد او این بار گفت که به زینب قرص های روانگردان داده است و بعد جسد او را در نزدیکی جاده پاکدشت رها کرده است. پلیس هم هیچ مدرکی یا جسدی آنجا پیدا نکرده و برای همین من مطمئنم دخترم زنده است.

محبوبه ادامه داد: به علت اینکه جر و بحث پیامکی بین من و مجتبی قبل از تحویل گرفتن زینب از مدرسه رخ داده بود، مجتبی حکم جلب مرا داشت و برای همین نتوانستم در آن زمان آنجا حضور داشته باشم.

به گفته مادر زینب ، مجتبی پدر زینب کوچولو در گام اول تحقیقات پلیسی اعتراف کرد که هراقدامی که انجام داده براثر فشار های همسر چهارمش بود و حتی دلیل این اقدام شیطانی اش را هم فشار های همسر چهارمش عنوان کرده است. همسر مجتبی از وجود اسم زینب در شناسنامه مجتبی شاکی بود و به هر طریقی دوست نداشت زینب در زندگی مجتبی باشد اما این زن در بازجویی ها همه چیز را انکار کرد و مشخص نیست این ادعاهای مجتبی که در حال حاضر بازداشت است یک دروغ دیگر نیست.

ماجرای مرموز ناپدید شدن زینب

اما موضوعی که ذهن همه را به خود درگیر می کند این است که چرا مجتبی از محبوبه می خواهد برای ناپدید شدن زینب از همسر چهارمش شکایت کند و در ادامه خود او قتل دخترش را گردن بگیرد و مهم تر از آن پیدا نشدن جسد زینب که به گفته مجتبی در نزدیکی یک پمپ بنزین واقع در پاکدشت رها کرده است معمای این پرونده پیچیده است.

محبوبه بخشنده مادر زینب سادات شریعت ادامه داد: پدر زینب با همسر چهارمش اختلاف داشت و همسرش نمی دانست مجتبی بچه دیگری دارد. من زینب را تنها و بدون پدر بزرگ کردم با وجود همه اینها و فشارهایی که همسر مجتبی به او آورد عاقبت همسر چهارم مجتبی هم مثل بقیه همسرانش از او جدا شد.

وی ادامه داد: 3 سال پیش زینب به علت خرابی دندان هایش باید عمل می شد و برای این عمل اجازه مجتبی لازم بود وقتی که مجتبی را پیدا کردیم او برای حضانت زینب 100 میلیون تومان درخواست کرد.

اطمینان مادر از زنده بودن دختر

9 سال بزرگ شدن دخترم را تماشا کردم اما یک زن و مرد آرامش خانواده را برهم زدند. مطمئنم زینب زنده است و برای همین از دستگاه قضایی عاجزانه درخواست می کنم دستور رسیدگی ویژه را صادر کنند.

بنا بر این گزارش، با توجه به اینکه هنوز جسدی از دختر کوچولو کشف نشده و مادر زنیب کوچولو اصرار بر زنده بودن دخترش دارد، بازپرس سهرابی از شعبه 9 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا با انتشار تصاویر زینب کوچولو چنانچه کسانیکه اطلاعی از سرنوشت او دارند به پلیس یا شعبه 9 دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دهند

گفتنی است پدر زینب کوچولو به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد..آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 670402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟