قتل رفیق صمیمی به خطر دزدیدن عکس های خصوصی / در شمال تهران رخ داد

مرد جوان که با نقشه سرقت وارد خانه ویلایی شمال تهران شده بود، دستش به خون رفیق خود آلوده شد. او در بازجویی ادعاهای عجیبی در مورد انگیزه قتل مطرح کرد.

به گزارش اختصاصی رکنا، نوزدهم دی ماه امسال، فریادهای یک مرد جوان با دیدن جسد غرق در خون برادرش سکوت یکی از محله های شمالی شهر تهران را شکست.

موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.برادر مقتول در اولین اظهارات خود به ماموران گفت:«برادرم در طبقه پایین محل سکونت ما دفتر کار دارد.امشب وقتی سراغش رفتم تا او را برای شام صدا بزنم با جسد غرق در خون او مواجه شدم.»

اولین سرنخ از قاتل

در اولین تحقیقات پلیسی مشخص شد که آخرین تماس مقتول به نام محمد با یکی از دوستانش به نام فرهاد برقرار شده بود.همچنین در بررسی ها مشخص شد مقداری از وسایل دفتر کار محمد به سرقت رفته است.

فرهاد که اهل و ساکن یکی از شهرهای غربی بود؛ دو ماه بعد از وقوع جنایت به عنوان تنها مظنون پرونده شناسایی و دستگیر شد و پرده از راز جنایت برداشت و به قتل اعتراف کرد.

او در مورد نحوه آشنایی با مقتول گفت: «من و محمد در میدان تره بار با هم آشنا شدیم.او متوجه شد من کارگر ساختمانی هستم و از من خواست کارهای دفترش را انجام دادم.»

سرقت لپ تاپ به خاطر عکس های خصوصی

متهم در ادامه گفت: «یک روز گوشی من خراب شد و من برای اینکه به محمد اعتماد داشتم، گوشی را به او دادم تا برایم درست کند اما عکس های شخصی ام را پاک نکردم. مدتی بعد احساس کردم رفتار او با من تحقیرآمیز است و گفتم دیگر به دفترت نمی آیم.اما او گفت اگر نیایی عکس های خصوصی ات را منتشر می کنم. من هم برای انتقام از او تصمیم گرفتم لپ تاپش را سرقت کنم تا به عکس های خصوصی اش دست پیدا کنم.»

وی در مورد روز حادثه گفت:«آن روز در ساعتی که می دانستم متهم در دفتر نیست از مسیر مدرسه دیوار به دیوار، وارد آنجا شدم .سپس به دفترش رفتم و کمی دنبال لپ تاپ گشتم که یکدفعه محمد وارد دفتر شد و در را پشت سرش قفل کرد. خیلی ترسیدم و برای اینکه از مهلکه فرار کنم چاقویی برداشتم و با آن چند ضربه به محمد زدم اما قصد کشتن او را نداشتم. بعد گوشی اش را شکستم و لپ تاپش را آتش زدم.»

با اعترافات متهم رسیدگی نهایی توسط بازپرس واحدی در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 670069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟