به گزارش بی بی سی، وقتی دختران  این مدرسه  درباره بدرفتاری و آزارهای «بوید» و «استفانی هاوزهولدر» در یک شبکه‌ اجتماعی مطالبی نوشتند دادستان وارد  عمل شد.

اریک اشمیت، دادستان کل ایالت میسوری امریکا گفته این زوج مرتکب آزارهای هولناک جنسی، فیزیکی و روانی شده‌اند.

آماندا، دختر بوید و استفانی هاوزهولدر یکی از کسانی بود که تلاش کرد وضعیت این مدرسه شبانه‌روزی به نام «مدار امید» را که در مزرعه این خانواده دایر بود با انتشار ویدئوهایی علنی کند.

پس از اینکه ویدئوهای فراوانی در این باره به دست آمد، کلانتری منطقه تحقیقات خود را آغاز کرد و مقام‌ها تصمیم گرفتند چندین دختر مقیم این مدرسه را از آنجا خارج و به مراکز دیگر بفرستند.

این زوج پس از مداخله پلیس و انتشار ویدئوها، این مدرسه شبانه‌روزی را که در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده بود، تعطیل کردند و تصمیم به فروش مزرعه خود گرفتند.

آنها روز چهارشنبه گذشته در حضور قاضی مدعی شدند که گناهکار نیستند و اتهامات دادستانی میسوری را نمی‌پذیرند.

بوید هاوزهولدر، مرد ۷۱ ساله امریکایی با ۷۹ اتهام روبه‌روست از جمله اتهام‌های جنایی متعدد و یک اتهام جرم مدنی. طیف اتهام‌ها از آزار جنسی و تعرض به دختران و دانش‌آموزان زیر ۱۷ سال و همچنین ۵۶ مورد اتهام غفلت در نگهداری از کودک و موردی از آزار جسمیِ یک کودک را شامل می‌شود.

اتهام آزار فیزیکی که متوجه هاوز هولدر شده هم مربوط به واقعه‌ای است که گفته شده او به یکی از دختران سیلی زده و با یک شیء به او ضربه زده است. او همچنین متهم است که صورت این دختر را به میان فضولات حیوانات مزرعه فرو برده و سس داغ به گلوی او ریخته است.

استفانی هاوز هولدر، ۵۵ ساله هم با ۲۲ اتهام روبه‌روست که بدرفتاری و غفلت در نگهداری از دختران را شامل می‌شود. برای مثال او متهم است که یک دانش‌آموز را به اجبار در اتاقی بدون نور و صدا برای مدت طولانی حبس کرده است.

دادستان کل میسوری می‌گوید تاکنون ۱۶ قربانی در پرونده ثبت شده است و گفته این پرونده یکی از بزرگترین موارد آزار کودکان در تاریخ ایالت میسوری است.

کدخبر: 669821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟