نقره داغ  متهمان 2 باند خطرناک در پاتک ضربتی ماموران کلانتری میرزا کوچک خان

 متهمان 2 باند سرقت در مشهد بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، ماجرا از این قرار است که حوالی ساعت 1200 مورخ 18/12/99 احدی از شهروندان که ساکن خیابان تاکسیرانی ب.ده . خوردوی خود را داخل خیابان پارک کردوه بوده است به طور اتفاقی وقتی از منزل خارج می گردد فردی را داخل خودروی خود مشاهده می کند و سراسیمه به سمت خوردو رفته و از آن فرد سوال می کند که چه کار می کنی؟ و آن فرد می گوید که می خواهم ماشینم را ببرم و آن شهروند وقتی متوجه می شود که سارق است با همکاری همسایه ها فرد سارق را داخل ماشین حبس کرده بلافاصله با 110 تماس گرفته مأمورات گشت پیشگیری کلانتری سریعاً در محل حاضر شده و متهم را دستگیر و جهت بررسی بیشتر تحویل مأموران دایره تجسس کلانتری می دهند. در بازجویی صورت گرفته از متهم که فردی مذکر حدود 33 ساله می باشد؛ وی به جرم خود در خصوص سرقت محتویات خودرو اعتراف و بیان داشته که لوازم داخل خودرو و بیشتر باطری های خودرو را پس از سرقت به مبلغ صد هزار تومان به فردی به نام رسول که در خیابان حر 56 مالخری می کند می فروشد. در همین راستا با توجه به اهمیت موضوع مراتب به عرض مقام محترم قضایی رسیده پس از اخذ مجوزهای لازم با بهره گیری از شگرد های فنی و پلیسی محل مورد نظر توسط مأموران تجسس کلانتری شناسایی، با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد محل مورد نظر شده 4 نفر از هم دستان متهم که 29 ، 37 55 و 46 ساله بودند را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از محل 11 عدد باطری خودرو که پس از تست همگی سالم بودند و همچنین تعداد یک دستگاه کف کش و مقدار تقریبی 5 گرم تریاک کشف که به همراه متهمین جهت بازجویی و تکمیل پرونده به کلانتری انتقال گردیدند.

در مرحله دوم"

موضوع: دستگیری 2 نفر زورگیر و سارق موتورسیکلت و کشف ادوات زورگیری

2 نفر سارق زورگیر که از شهر دیگری به مشهد می آمده و اقدام به سرقت موتورسیکلت و زورگیری می کرده و موتورسیکلت های سرقتی را به خارج از مشهد منتقل و می فروختند، توسط مأموران گشت کلانتری 24 میزاکوچک خان دستگیر شدند.

گزارش مأموران کلانتری 24 میرزاکوچک خان حاکیست: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت و برخورد با سارقان و اراذل و اوباش، گشت نامحسوس کلانتری در ساعت 1950 مورخ 18/12/99 هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان مفتح 12 طلاب به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 نفر راکب جوان که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده در یک اقدام سریع موتورسیکلت مورد نظر را متوقف، راکبان مورد بازرسی بدنی قرار گرفته که ازآنها لوازم زورگیری اعم از: یک قبضه شمشیر، یک قبضه گرز ساختگی با شیلنگ و سرب و یک عدد اسپری فلفلی غیر مجاز و مقدار تقریبی یک گرم و بیست سوت مواد مخدر مشکوک به حشیش کشف و ضبط گردید و متهمین به به همراه لوازم مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری دلالت داده شدند.

در بازجویی به عمل آمده و تحقیقات پلیسی مشخص گردید که موتور سیکلت فوق در بعد همان روز از بلوار سجاد توسط متهمان مورد سرقت واقع شده و آنها با استفاده از ابزار در اختیار قصد زورگیری داشته که توسط مأمورین دستگیر می گردند کما اینکه در بازرسی بدنی از آنها 2 دستگاه گوشی هوشمند نیز کشف و ضبط شده است.

همچنین در ادامه بازجویی ها متهمین اعتراف کردند که موتورسیکلت ها را پس از سرقت و استفاده در زورگیری ها به یکی از شهرهای استان منتقل و آن ها را به فروش میرساندند. در ادامه پرونده پس از تکمیل به همراه متهمین به مراجع قضایی تحویل گردید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟