ترس آوری برادران دلگانی با کلاشینکف در شهر

عاملان درگیری و تیراندازی مسلحانه در دلگان بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ"غلام رضا نورا اظهار داشت: چهارم اسفند ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی و ورود به عنف در یکی از محلات شهرستان دلگان بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور مأموران در صحنه و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۲ برادر در پی اختلاف قبلی با یکی از اهالی منطقه ضمن ورود به عنف به منزل این شخص بوسیله سلاح کلاش اقدام به تیراندازی در منزل او کرده و سپس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با بیان اینکه خوشبختانه این تیراندازی هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است تصریح کرد: بلافاصله به منظور دستگیری عاملان این اقدام تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی پلیس محل اختفاء متهمان مشخص و با هماهنگی قضائی هر ۲ آن‌ها طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۵ روز فرار در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان دلگان دستگیر شدند.

سرهنگ نورا با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش استفاده شده در این تیر اندازی، خاطر نشان کرد: هر ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او بر عزم جدی پلیس در برخورد با هر گونه نا امنی در سطح استان تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا ضمن آگاهسازی جوانان درپیشگیری از جرایم، آن‌ها را از عواقب سخت حمل انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟