زورگیری 2 بچه تهرانی در خیابان گاندی

2 سارق حرفه ای که سوار بر موتور و با تهدید چاقو دست به زورگیری می زدند دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 15 شهریور ماه شخصی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام می دارد 2 جوان سوار بر موتور در محدوده اتوبان حقانی اقدام به سرقت و زورگیری موبایل کرده و متواری شده اند که با حضور واحد گشت کلانتری 103 گاندی در محل سرقت مالباخته اظهار می دارد در حال عبور از پیاده رو بودم که سارقان با حمله به طرف من و با تهدید چاقو اقدام به ربودن موبایلم کرده و متواری شدند .

زورگیری 2 موتورسوار حرفه ای در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: با تشکیل پرونده و ارجاع آن به پلیس آگاهی کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه سوم مامور پی جویی و کشف سرقت شدند . تحقیقات لازم در این باره آغاز شد و حاکی از آن بود سارقان 2 نفر جوان با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا بوده اند و با زاغ زنی افرادی که در معابر در حال استفاده از گوشی موبایل می باشند از پشت سر آنها را غافلگیر کرده و در صورت مقاومت شاکی با استفاده از چاقو اقدام به سرقت می کنند.

وی عنوان کرد : دوربین های محل سرقت توسط کارآگاهان بررسی شد و تصاویری از سارقان در زمان متواری شدن به سمت جنوب اتوبان حقانی احصاء که با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم هویت ترک نشین موتورسیکلت بنام صادق شناسایی گردید و مشخص شد او دارای سوابق متعدد در اداره 18 و پایگاه 4 آگاهی می باشد.

دستگیری 2 زورگیر چاقو به دست در تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مقام قضایی صادق را در مخفیگاه خود دستگیر کرده و با انتقال به پلیس آگاهی پس از مواجهه با ادله متقن و مستدل بدست آمده از صحنه های جرم به 15 فقره سرقت به عنف معترف و همدست خود را به نام اسماعیل لو داد.

دستخال افزود: با اعتراف صریح صادق به بزه انتسابی تا کنون تعداد 10 نفر از شکات وی را شناسایی طی هماهنگی صورت گرفته با بازپرس محترم شعبه 8 دادسرای ناحیه34 متهم با قرار بازداشت جهت شناسایی سایر مالباختگان و دستگیری همدست متواری در اختیار این یگان قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟