زن خانه دار وقتی در را باز کرد مردان بد دست و پایش را بستند + فیلم گفتگو با ماموران قلابی
حجم ویدیو: 46.12M | مدت زمان ویدیو: 00:03:57

3 پسر جوان در نقش مامور اداره آب وارد خانه ای شدند و با بستن دست و پاهای زن خانه دار  و فرزندانش دست به سرقت میلیونی زدند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، روز یکشنبه 10 اسفند ماه امسال ماموران پلیس تهران در جریان سرقت از خانه ای در منطقه خلیج قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات پلیسی در صحنه جرم پی بردند که 2 جوان در نقش مامور اداره آب وارد خانه شده و با بستن دست و صورت مادر خانواده و 3 فرزند 8، 5 و 3 ساله دست به سرقت 21 میلیون تومان پول نقد و نیم کیلو طلا زده اند.

سرقت خشن از سوی ماموران قلابی

تیم پلیسی در تجسس ها اطلاع پیدا کردند زن جوان که اهل کشور افغانستان است به خاطر اینکه نمی تواند پول هایش را داخل بانک نگهداری کند پول ها و طلاها را در خانه نگهداری کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران به سراغ افرادی که به این خانه رفت و آمد داشتند یا از نگهداری پول و طلا در خانه اطلاع داشتند مشکوک شدند و خیلی زود اعضای یک باند 3 نفره را که اهل کشور افغانستان بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه دزدان طلاها و پول های نقد را کشف کردند و مشخص شد 20 گرم از طلاها به سرقت رفته که مالخر این باند نیز دستگیر شد.

سرقت میلیونی در نقش مامور اداره آب

منصور 24 ساله به خبرنگار رکنا گفت: طراح باند این پیشنهاد را به ما داد و وقتی فهمیدیم پول و طلا داخل خانه است وسوسه شدم و این سرقت را به اجرا گذاشتیم.

وی افزود: در نقش ماموراداره آب وارد خانه شدیم و با تهدید دست و صورت اعضای داخل خانه را بستیم و نقشه سرقت را به اجرا گذاشتیم.

منصور گفت: پشیمان و ناراحتم، چون از هم شهری خودمان که مثل مادر و خواهرمان است دزدی کردیم.

یکی دیگر از دزدان نیز در اعترافاتش گفت: من از همان ابتدا می دانستم دستگیر می شویم و با وجود اینکه در شغل رنگ کاری چوب در آمد خوبی داشتم مدتی بیکار شده بودم اما وسوسه شدم و دست به این سرقت زدم.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر درا ختیار ماموران پلیس قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟