3 زن موادفروش در ساری نقره داغ شدند

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران، از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری سه فروشنده قاچاقچی مواد مخدر زن در ساری خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط سه سوداگر مرگ در ساری با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در ساری شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

دستگیری سوداگران مرگ در ساری

سرهنگ ثقفی از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سوداگران مرگ که زن نیز بوده‌اند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه، اعتیاد را منشأ بسیاری از جرایم دانست و خاطرنشان کرد: جرایم متأثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟