نقشه 2 نفتکش رها شده در تهران لو رفت / در کارواش چه اتفاقی افتاد؟

40 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع کشف شد و 2 نفتکش رازشان برملا شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 40 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع توسط پایگاه جنوب این پلیس خبرداد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی" در تشریح این خبر بیان داشت : به دنبال دریافت اخباری مبنی بر انحراف مسیر دو دستگاه نفتکش که هر دو صادر شده از انبار نفت ری بوده و هرکدام با 20 هزار لیتر بنزین که یکی به مقصد خیابان فدائیان اسلام و دیگری به مقصد نسیم شهر در حال حرکت بودند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

سوخت قاچاق در تهران به مقصد نرسید

وی ادامه داد: این نفتکش ها با تغییر مسیر از مقاصد اصلی خود به سمت باقرشهر حرکت کرده و در کارواش و یک پارکینگ اقدام به تخلیه و تحویل سوخت می کردند ،که ماموران با حضور به موقع خود به بررسی دلیل انحراف مسیر و تخلیه سوخت آنها، پرداختند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این خودروها وظیفه انتقال بنزین به جایگاه های مشخص شده در مناطق تهران را داشتند، گفت: پس از بررسی موضوع و درخواست ارائه دلیل این انحراف مسیر، رانندگان آنها بیان داشتند که باتوجه به اینکه در زمان تخلیه بنزین هر بار مقداری بنزین در کف تانکر باقی می ماند ما هم برای تامین مخارج زندگی و ته کشی بنزین ها، هر لیتر را دو هزار تومن به فرد صاحب کارواش می فروختیم.

وی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی سوخت های کشف شده و خارج از شبکه توزیع توسط کارشناسان حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟