اعدام برای حجت که برادرش را با اسید کشت! / رویا برملا کرد

مصطفی مرد جوان در اثر اسیدپاشی در ورامین به قتل رسید.

به گزارش رکنا، خرداد ماه سال ۹۸ مرد جوانی به نام مصطفی که آثار سوختگی روی بدنش نمایان بود به بیمارستانی در قرچک ورامین منتقل شد .در بررسی ها روشن شد روی سر،کمر وپشت مصطفی اسید ریخته شده است .وی در حالی که قادر به صحبت کردن نبود تحت درمان قرار گرفت اما ۲۰ روز بعد به خاطر شدت سوختگی و عفونت ناشی از جراحت ها جان سپرد.

با مرگ مرد 30 ساله همسرش به نام رویا راز جنایت را برملا کرد و گفت :برادر شوهر ۴۰ ساله ام به نام حجت روی شوهرم اسید پاشیده است .

این زن ۲۰ ساله ادامه داد: شوهرم و برادر شوهرم سالهاست با هم اختلاف دارند.. آخرین بار برادر شوهرم در سلطان آباد به روی شوهرم اسید پاشید .شدت سوختگی زیاد بود اما من امیدوار بودم شوهرم زنده بماند. به همین خاطر سکوت کردم و از برادر شوهرم شکایت نکردم .اما حالا با مرگ برادر شوهرم از وی شکایت دارم.

زن جوان گفت: من وقتی ۱۳ ساله بودم با همسرم ازدواج کردم .همسرم با وانت میوه فروشی می کرد و زندگی مان را می گذراندیم .اما حالا با مرگ شوهرم من و فرزند ۶ ساله ام بدون هیچ منبع درآمدی مانده ایم و من نمیدانم چطور بعد از این فرزندم را بزرگ کنم.

با این شکایت ماموران پلیس به بررسی پرداختند .در تحقیقات محلی مشخص شد حجت که صاحب میوه فروشی در سلطان آباد بود بارها با برادرش درگیر شده و وی را تهدید به اسیدپاشی کرده بود .

یکی از مغازه‌داران گفت: چند روز بود قبل از این ماجر حجت را دیدم که مقابل مغازه میوه فروشی اش داد و فریاد می کرد.او به مصطفی می‌گفت نباید مقابل مغازه او با وانت میوه فروشی کند .من شنیدم مصطفی برادرش را تهدید به مرگ کرد.

مرد میوه فروش روی برادرش اسید پاشید

با افشای این ماجرا حجت ردیابی و بازداشت اما جرمش را انکار کرد.

وی گفت: من چند سال است که در سلطان آباد میوه فروش هستم. برادرم مدتی بود با وانت مقابل مغازه ام می‌آمد و میوه می فروخت .من چند بار با او صحبت کردم تا این کار را نکند. او باعث شده بود تا کاسبی من کساد شود اما او به این موضوع توجه نمی‌کرد .

وی ادامه داد: من چندبار از مصطفی خواستم تا با وانت به چند خیابان آن طرف تر برود اما گوشش بدهکار نبود .آخرین بار سر همین موضوع با هم درگیر شدیم.

این متهم ادامه داد: من قبول دارم قبلا او را تهدید به اسیدپاشی کرده بودم اما هرگز به رویش اسید نریختم. آخرین بار وقتی با هم درگیر شدیم او با ظرف اسید به سمت من حمله ور شد و می خواست اسید را روی من بریزد. اما اسید روی خودش ریخت .من در این ماجرا دستی نداشتم.

محاکمه مرد اسید پاش ورامینی در دادگاه

با انکار متهم و با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای حجت کیفرخواست صادر و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وی در حالی از خود دفاع کرد که رییس قوه قضاییه از طرف فرزند صغیر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرد.

در جلسه دادگاه حجت منکر اسیدپاشی شد و گفت:قبول دارم با برادرم درگیر شدم و قبلا هم او را تهدید به مرگ کرده بودم. اما من عمدی روی او اسید نپاشیدم.

وقتی درگیری میان ما بالا گرفت برادرم می خواست محتویات ظرف پلاستیکی را روی من بپاشد. اما من برای دفاع از خودم محتویات ظرف را به سمت او پاشیدم. و نمی دانستم ظرف پلاستیکی حاوی اسید است.من هرگز راضی به مرگ برادرم و تیم شدن فرزند او نبودم.

با پایان دفاعیات این متهم ،قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟