فساد دختر شهرستانی در کافه معروف تهران + گفتگوی اختصاصی در زندان

دختر کافه دار به اتهام فساد و فحشا در زندان روزگار می گذراند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، بی خبری و دست کم گرفتن قانون کارش را به زندان قرچک ورامین در بند زنان کشانده است.

روزی که از شهر کوچکشان به تهران آمد فکر می کرد اینجا در انبوه و شلوغی تهران،می تواند به آرامی زیر پوست شهر بخزد و کسی سر از کارش در نمی آورد.

اما وقتی پرونده سنگین اتهامش را جلوی رویش گذاشتند شوک بزرگی به او وارد شد.سنگینی این شوک تا حدی است که بعد از گذشت شش ماه از ورودش به زندان قرچک ورامین هنوز باور ندارد که خلاف هایش پشت درهای بسته کافه و در تاریکی شب فاش شده باشد.

فکر می کردم تهران سقف آرزوهاست

دخترکی که حالا روی یک صندلی روبروی من مچاله شده است،روزی گمان می کرده تهران سقف رویاست.به تهران که مهاجرت کرد اول راه بلند پروازی اش بود.اما ناگهان با سر به زمین خورد.

چند سال داری؟

31 سال.

چند سال است به تهران آمدی؟

27 ساله بودم که به تهران آمدم.مادرم راضی نمی شد به تنهایی مهاجرت کنم.به بهانه پذیرفته شدن در دانشگاه راهی تهران شدم.بعد هم پیدا شدن کار را بهانه کردم و در تهران ماندگار شدم.

واقعا درس می خواندی؟

نه اما واقعا کار پیدا کرده بودم.من دختر زرنگ و اهل کاری بودم.هوش خوبی هم داشتم و برای همین در آزمون استخدامی یک شرکت دولتی پذیرفته شدم.می خواستم برای ساختن آینده زندگی ام بجنگم و با تمام توان برای موفقیت تلاش کنم.

نمی شد همین تلاش را در کنار خانواده ات و در شهر خودت انجام دهی؟

آن وقت ها تصورم نسبت به تهران خیلی رویایی بود.فکر می کردم اینجا موقعیت ها برای پیشرفت خیلی متفاوت است اما الان فهمیدم که این تصور درستی نبود.هزینه زندگی درتهران سرسام آور و خیلی بالاتر از شهرستان است.

کافه داری در کنار کار دولتی

تو که کار دولتی پیدا کرده بودی چه شد سر از کافه داری درآوردی؟

یکی دو سال که کار کردم تصمیم گرفتم در کنار کار اولم یک کافه اجاره کنم.شنیده بودم که درآمد خیلی خوبی دارد.برای همین خودم را به آب و آتش زدم و کافه را اجاره کردم.اما چون خودم سرکار بودم،کارگر و متصدی استخدام کردم.

الان به چه اتهامی اینجا هستی؟

به اتهام فساد و فحشا..به من گفتند شب ها بعد از بسته شدن کافه در آنجا مهمانی گرفته می شد و اعمال منافی عفت انجام می دادند اما من این را قبول ندارم.

بدون مدرک این اتهامات را به تو زدند؟

نمی دانم.مدارکی بر علیه من جمع آوری شده اما من واقعا از صبح تا شب در کافه نبودم و نمی دانم در کافه چه می گذشت.تنها خلاف من این بود که از عده ای برای تبلیغ کافه کمک گرفتم که فعالیت های آن ها در اینستاگرام خلاف قانون بود! و کافه ام معروف شد.

یعنی آنها هم دستگیر شدند؟

بله !اتهام آنها هم تحصیل مال نامشروع و ترویج فساد است.

مادرم نمی داند من در زندانم

واکنش خانواده ات بعد از اینکه زندان افتادی چه بود؟

آنها نمی دانند من زندانم.اوایل مادرم اصرار می کرد که به آنها سر بزنم یا می گفت می خواهد به تهران بیاید و من را ببیند.اما من کرونا را بهانه می کردم و می گفتم رفت و آمد خطر دارد.بعدا برای اینکه به خاموش بودن موبایلم مشکوک نشود،به او گفتم مدتی برای یک سفر کاری به خارج از کشور می روم و الان او گمان می کند که من ایران نیستم.

چه حکمی گرفته ای؟

هنوز محاکمه نشده ام اما امیدوارم در مجازات به من تخفیف بدهند.

از اینجا که بیرون بروی چطور زندگی خواهی کرد؟

مطمئنم که از کار بیکار شده ام.در محل کارم متوجه شده اند که من زندان هستم و نامه عدم نیازم را زده اند.از طرفی روی بازگشت به شهر خودمان را هم ندارم.به کافه داری و دردسرهایش هم نمی توانم فکر کنم.باید دنبال کار آبرومندی باشم تا بتوانم زندگی خودم را بگذرانم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 663504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟