بازداشت مرد مخوف که زنان و دختران آبادانی از او وحشت داشتند

سارقان طلا های زنان و دختران آبادان به دام قانون گرفتار شد.جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق طلاجات بانوی شهروند در یکی از پارک‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عزیزالله دارایی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی تماس فوریتی با پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات توسط فردی ناشناس از یک زن که به اتفاق فرزندش در یکی از پارک‌های منطقه ذوالفقاری نشسته بود، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در محل حاضر که سارق قبل از رسیدن ماموران متواری شد.

او افزود: با رصد موضوع توسط پلیس پیشگیری و الزام کلیه کلانتری‌ها نسبت به شناسایی سارق، خوشبختانه ماموران کلانتری ۱۳ قدس ضمن دریافت مشخصات سارق از طریق اظهارات مالباخته، با انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی وپس از بررسی و پیگیری سرنخ‌های موجود محل اختفاء سارق را شناسایی وضمن هماهنگی قضایی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی آبادان افزود: پس از دستگیری سارق در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد ۳ دستگاه گوشی سرقتی، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی تاکنون به ۴ فقره سرقت به عنف طلاجات، یک فقره مسلحانه منزل و ۲ فقره تیراندازی به درب منازل معترف که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق جهت شناسایی همدستان وی و اموال مسروقه تحویل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟