عملیات تعقیب گریز پلیس آبادان برای بازداشت تبهکار معروف + عکس

در‌پی وقوع چندین فقره تیراندازی به سمت در منازل و در مراسمات فاتحه خوانی که باعث ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان آبادان بود موضوع جهت شناسایی ودستگیری عامل یاعاملین تیراندازی های اخیر در دستور کار عوامل تخصصی کلانتری ۱۳ قدس قرار گرفت.

به گزارش رکنا، که دراین راستا مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از منابع و مخبران، محل حضور فرد هنجار شکن به هویت ع ث معروف ب عبدالساده که تحت تعقیب مراجع قضایی از چندین شعبه دادسرای آبادان و پلیس اطلاعات بود را شناسایی کنند.

تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی آبادانی ها

که درنهایت شب گذشته متهم زمانی که بایک خودروی پراید سفید رنگ در حال عبور از ایستگاه ۶ کوی قدس بوده مورد شناسایی از جانب مأموران قرار گرفت که مامورین جهت دستگیری وی وارد عمل شدند که متهم به محض اطلاع از ماموران با خودوری مذکور قصد زیر گرفتن ماموران پلیس را داشت که درنهایت مأموران ضمن قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی جهت متوقف کردن خودرو متهم کرده ودر نهایت متهم دستگیر و به کلانتری ۱۳ جهت تحقیقات بیشتر دلالت داده شد .

گفتنی است متهم درحین دستگیری با مأمورین درگیری فیزیکی پیدا کرد.

درگیری فیزیکی متهم فراری با مامورپلیس آبادان

لازم به ذکراست این فرد 3 روز پیش با همدستی 2 تن ازدوستانش به صورت وحشیانه درمنطقه ذوافقاری یک زن را برروی زمین دراز کرده و طلا هایش را به سرقت بردند که متهم در مواجهه حضوری باخانم مالباخته شناسایی گردید و تلاش برای دستگیری همدستان متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 662909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟