بازداشت 2 قاتل جوان در فنوج / جزئیات قتل مسلحانه 2 پیمانکار بنیاد مسکن

قاتلان 2پیمانکار بنیاد مسکن در فنوج پس از 26 روز فرار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه 2 نفر از پیمانکاران بنیاد مسکن و یک شهروند فنوجی در کمتر از یک ماه خبر داد.
به گزارش رکنا، احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ سوم بهمن ماه سال جاری در یکی از معابر روستایی شهرستان فنوج 2 راکب ناشناس و مسلح یک دستگاه موتورسیکلت با سلاح کلاش اقدام به تیر اندازی به سرنشینان خودروی وانت حامل پیمانکاران بنیاد مسکن کرده و از محل متواری می شوند، که متاسفانه طی این تیراندازی 2 پیمانکار و یک شهروند فنوجی به قتل می رسند.
وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان مأمور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شده و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود، رصد اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی عاملان این جنایت را که 2 جوان 25 و 23 ساله بودند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از ارتکاب این جنایت به شهرستان دلگان گریخته اند.

پرونده قتل 2 پیمانکار بنیاد مسکن در فنوج بسته شد

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهرستان دلگان شناسایی و صبح روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس شهرستان دلگان با حضور در محل اختفاء آنها یکی از قاتلان را پس از 26 روز فرار دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف این متهم به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد: دیگر همدست متواری این قاتل نیز شناسایی و با تلاش صورت گرفته و سرنخ های بدست به زودی دستگیر و تسلیم قانون خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟