سرنوشت قاتل فراری 2 مرد رودباری بعد از شانزده سال

قاتل 2 مرد رودباری پس از سال ها فرار در کرمان به دام افتادند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی"رودبار جنوب" با بیان این که در زمینه احقاق حق مردم و به رغم طولانی شدن روند دستگیری عاملان جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، اظهار کرد : خرداد 83 در پی وقوع قتل دو نفر از شهروندان رودباری با سلاح گرم در یک نزاع طایفه ای و فرار قاتل از شهرستان، شناسایی و دستگیری این فرد با جمع آوری اسناد و شواهد موجود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ"مجید محمودی" افزود: در بررسی های اولیه ماموران هویت این قاتل فراری محرز و در ادامه تحقیقات مشخص شد این مجرم به خارج از استان کرمان گریخته است که دایم مخفیگاه خود را تغییر می دهد که این موضوع روند دستگیری قاتل را تا اواخر سال 99 به تاخیر انداخت.

قتل 2 مرد رودباری 16 سال قبل / دستگیری در مشهد

وی گفت : اما در سایه لطف الهی، تحقیقات بی وقفه ماموران پلیس آگاهی به نتیجه رسید و نیروهای پلیس موفق شدند مخفیگاه این متهم واقع در یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی را شناسایی کنند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این خصوص ماموران با دریافت نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و طی عملیاتی موفق شدند به فرار ۱۶ ساله این قاتل پایان دهند.

وی با اشاره به اعتراف این قاتل به انجام قتل گفت:عامل این جنایت در نزاع طایفه‌ای را به دست عدالت می سپاریم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟