این 4 زن و مرد مرگ را لمس کردند / حمله دزد به خانه ها + فیلم
حجم ویدیو: 25.56M | مدت زمان ویدیو: 00:03:30

 سارق مسلح در چهار راه امیری آبادان دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح طلاجات منازل و کشف 5 فقره سرقت مسلحانه و یک فقره تیراندازی منجر به جرح خبر داد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ حسین زلقی پیرامون جزئیات خبر گفت: به دنبال چند فقره سرقت مسلحانه از منازل که عمدتا طلاجات بوده ، باتوجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور این فرماندهی قرار گرفت.

سرقت های مسلحانه خشن از خانه های آبادان / زن ها در خانه تنها بودند

وی افزود: تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مامور رسیدگی به اینگونه سرقت های خشن شد، که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و پایش میدانی سرکرده اصلی این باند 3 نفره را شناسایی ودر یک اقدام ضربتی وی را در چهارراه امیری این شهرستان قاطعانه دستگیر و خودروی بکار رفته در تمامی سرقت ها که یکدستگاه پژو 405نوک مدادی بوده از متهم توقیف و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

زلقی تصریح کرد: سارق مسلح که دارای سوابق متعدد انواع ارتکاب جرم بوده ، تاکنون در مواجه حضوری با مالباختگان به 5فقره سرقت مسلحانه طلاجات از منازل و سایر لوازمات منزل معترف گردیده همچنین به یکفقره تیراندازی منجر به جرح نیز اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه علیه سارق مسلح پرونده تشکیل به دادسرا ارسال شد گفت: هنجارشکنان بدانند که امنیت شهروندان آبادانی خط قرمز پلیس است وسایر متهمان متواری منتظر برخورد قاطعانه پلیس در صحنه های دستگیری باشند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد باتوجه به اینکه سارقان بعضا در برخی موارد ابتدا در قالب ماموران ادارات خدماتی وارد منازل میشدند ، حتما نسبت به این موضوع هوشیاری به خرج دهند و ضمن عدم باز کردن درب منزل ،هرگونه موارد مشکوک را از طریق پلیس۱۱۰یا شماره اضطراری اداره مربوطه استعلام نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 662511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟