جزئیات مرگ یک دزد در فرار از دست صاحبخانه + فیلم لحظه سقوط در جوادیه تهران
حجم ویدیو: 33.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:27

سارق جوان که سعی داشت از طبقه دوم خانه ای فرار کند از بالکن ساختمان سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا ، فیلم سقوط یک سارق در فضای مجازی منتشر شد که نشان از آن داشت  صبح روز یک شنبه 26 بهمن ماه امسال سارق جوان از بالکن طبقه دوم خانه ای قدیمی حوالی جوادیه در جنوب تهران آویزان شده بود.

سارق جوان که لباس مشکی به تن داشت از بالکن طبقه دوم خانه ای آویزان شده بود و سعی داشت از طریق بالکن خودش را به دیوار و پنجره ساختمان در حال ساخت برساند و از آنجا فرار کند.

مرد جوانی که در نزدیکی سارق جوان حضور داشت با فریادهای دزد، دزد از مردم درخواست کمک می کرد و در این صحنه بود که سارق سیاه پوش تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد و به بیمارستان منتقل شد.

مرگ دزد سیاه پوش در فرار از بالکن یک خانه در تهران

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 117 جوادیه با حضور در محل تحقیقات را آغاز کردند و تحقیقات ادامه داشت که مشخص شد سارق جوان به خاطر شدت جراحات به کام مرگ فرو رفته است.

زن صاحب خانه به ماموران پلیس گفت : ساعتی قبل برای خرید از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم متوجه بهم ریختگی داخل خانه شدم و در همان لحظه مرد جوانی را دیدم که به بالکن خانه در حال فرار است که با داد و فریاد از مردم درخواست کمک کردم و سارق که از بالکن خانه آویزان بود تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده در دستور کار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 662275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟