آپاچی سوارهای سبز رنگ را می شناسید / آنها دزدان پژو 206 تهرانی ها بودند + عکس اختصاصی

سارقان سابقه دار پس از آزادی از زندان دست به سرقت خودروهای پژو 206 می زدند و خودروهای سرقتی را اوراق می کردند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت:  در پی افزایش سرقت خودرو در محدوده تهرانسر، تیمی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

اوراق کردن خودروهای سرقتی در تهران

وی عنوان کرد: در بررسی اظهارات مال باختگان و تجمیع اطلاعات پرونده ها، مشخص شد که خودروهای سواری پژو 206 توسط 2 موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سبز رنگ از محل پارک شده در کنار خیابان سرقت شده اند و در نهایت سارقان با انتقال خودروهای سرقتی به اطراف تهران، پس از اوراق کردن، آن ها را در نقاط خلوت رها کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در  یک عملیات گسترده با شناسایی محل تردد سارقان تیم عملیات کلانتری تهرانسر موفق شد هر 2 سارق را در گشت زنی های انتظامی  دستگیر کنند.

سرقت پس از آزادی از زندان

وی توضیح داد: متهمان در بررسی های پلیسی اظهار داشتند، پس از آزادی از زندان برای تامین هزینه های زندگی مجددا به سرقت روی آوردند و با پرسه زدن در خیابان های خلوت خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی و امنیتی بودند شناسایی و سرقت می کردند و پس از بازکردن تجهیزات، قطعات با ارزش آنها را می فروختند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده 25 فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند و در مجموع 9 سال از عمرشان را در زندان سپری کرده اند، اضافه کرد: هر 2 سارق به 40 فقره سرقت خودرو 206 در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری مالخران نیز در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 662252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟