انتقام جویی کارگر اخراجی از تعمیرگاه خودرو

کارگر اخراجی از تعمیرگاه خودرو در اقدام کینه جویانه دست به سرقت زد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: 11 بهمن ماه پرونده ای با موضوع سرقت از تعمیرگاه خودرو و سرقت ابزار و لوازم مکانیکی به ارزش 300 میلیون ریال در کلانتری 118 ستارخان تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت یک آشنا از تعمیرگاه خودرو

وی عنوان کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه و بررسی صحنه جرم ، با توجه به شیوه و شگرد سارق متوجه می شوند سرقت داخلی بوده است .

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت : در تحقیقات مجدد شاکی اعلام داشت یکی از کارگران خود را که وحید نام داشت 6 ماه پیش به دلیل اختلاف کاری اخراج کرده و غیر از او کسی با وی دشمنی ندارد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم متوجه می شوند وحید در شب سرقت در محدوده محل جرم حضور داشته است که ظن کارآگاهان را قوت بخشیده و با تلاش بی وقفه ارتکاب سرقت توسط وحید محرز می شود .

سرهنگ اختیاری افزود : کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه با هماهنگی قضائی هجدهم بهمن ماه در عملیاتی پلیسی وحید را دستگیر و در بازرسی از منزل وی، اموالی از قبیل یک دستگاه پرینتر و مقادیری ابزار آلات مکانیکی کشف کردند.

وی گفت: متهم در بررسی های انجام شده ضمن اعتراف به ارتکاب سرقت اظهار داشت، بعد از اخراج از کار برای تامین هزینه های زندگی به جرم سرقت رو آوردم و تاکنون با همدستی 2 سارق سابقه دار بنام های نادر و فرامرز 4 فقره سرقت از مغازه را مرتکب شده و اموال مسروقه را به فرد مشخصی فروخته ایم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان اضافه کرد: کارآگاهان مالخر اموال مسروقه را در همان روز دستگیر و شناسایی محل های سرقت و پی جویی کارآگاهان برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟