تیرباران مرد سراوانی وسط خیابان / بازداشت قاتل فراری در خارج ایران

قاتلی که در سراوان یک مرد را تیرباران کرده بود پس از سال ها فرار گرفتار قانون شد.فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان درباره دستگیری عامل قتل مسلحانه مرد ۴۰ ساله سراوانی پس از ۳ سال فرار گفت.

سردار "احمد طاهری اظهار داشت: در مرداد ماه سال ۹۶ و در پی قتل مسلحانه مردی ۴۰ ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: با برسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که یکی از هم محلیان این مرد، به دلیل اختلافات طایفه ای، با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و سپس از طریق مرز‌های شرقی، به کشور همسایه گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که درصدد دستگیری، این قاتل فراری بودند چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان دریافت و شناسایی محل اختفاء و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند.

قتل مسلحانه در سراوان / قاتل بازداشت شد

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان سراوان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۳ سال فرار دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم ۴۳ ساله به این جنایت خاطر نشان کرد: قاتل پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟