گنده لات های نرماشیر به دام قانون گرفتار شدند

فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: چهار نفر که برای قدرت نمایی و تهدید یک شهروند به منزل وی خسارت زده و از محل فرار کرده بودند طی یک عملیات ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا زیدآبادی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود چهار نفر به منزل یکی از شهروندان که با قدرت نمایی و عربده کشی به منزل این شهروند خساراتی وارد کرده بودند، بلافاصله پلیس در محل حاضر و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران با بررسی صحنه و شواهد موجود، این عاملان شرارت و ایراد خسارت را شناسایی و این چهار نفر را کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر بیان کرد: این افراد که مشخص شد سوابقی همچون نزاع و درگیری فردی و دسته جمعی، قدرت نمایی و تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح و اخلال در نظم و امنیت عمومی را نیز در کارنامه دارند، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زیدآبادی در پایان گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و برخورد با هرگونه شرارت و اختلال در نظم و امنیت عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟